قیمت و تاریخ عرضه آیفون 11 اپل مشخص شد

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل دقایقی پیش ضمن معرفی رسمی آیفون ۱۱، قیمت نهایی و تاریخ عرضه‌ی آن به بازار را نیز اعلام کرد.
تبلیغات

عموما قیمت گوشی آنچیزی نیست که کاربران را به سمت محصولات اپل می‌کشد؛ آیفون XR به‌عنوان محبوب‌ترین آیفون سال گذشته قیمتی کمتر از برادران پرچمدارش داشت. آیفون ۱۱ پرچم‌دار ۲۰۱۹ اپل است که ضمن بهره‌مندی از دوربین دوگانه، باتری بهتری از مدل قبلی دارد و از طراحی جذابی بهره می‌برد. براساس اعلام رسمی اپل، گوشی آیفون ۱۱ قرار است با قیمت پایه‌ی معادل ۶۹۹ دلار ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) عرضه شود. این گوشی بدنه‌ای شیشه‌ای دارد که اپل ادعا می‌کند این نوع شیشه، سخت‌ترین شیشه‌ی به‌کار برده‌شده در گوشی‌های همراه تا‌به‌امروز است. 

آیفون ۱۱ اپل قرار است در ۶ رنگ بنفش، سبز، زرد، قرمز، مشکی و سفید عرضه شود و از تراشه‌ی توانمند A13 بایونیک بهره می‌برد که طبق ادعای اپل، قدرتمندترین تراشه‌ی دنیای موبایل است. نمایشگر آیفون ۱۱ از نوع ۶.۱ اینچ لیکوئید رتینا است و در پنل پشتی‌، این گوشی از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای عریض و فوق‌عریض میزبانی می‌کند. چینش دوربین‌ها در آیفون ۱۱ تغییر کرده و شکلی مربعی به‌خود گرفته است. 

آیفون 11 اپل / Apple iPhone 11

اپل در آیفون ۱۱ تمرکز ویژ‌ه‌ای روی دوربین دارد و مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید وابسته به سخت‌افزار و نرم‌افزار را در آن جای داده است. براساس اعلام رسمی، یکی از دوربین‌های اصلی از حسگری ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض و دوربین دیگر از حسگری ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض بهره می‌گیرد و از زوم اپتیکال دوبرابری پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار دوربین آیفون ۱۱ میزبان حالت مخصوص عکاسی شبانه به‌نام نایت مود است. همچنین، آیفون ۱۱ از حالت پرتره‌ی جدیدی برای عکاسی از حیوانات بهره می‌گیرد. 

افزون‌بر‌این‌، حالت جدید Quick Take به شما امکان می‌دهد در حالت عکاسی، با فشاردادن و نگه‌داشتن گزینه‌ی شاتر، به‌سرعت ویدئو ضبط کنید. درضمن، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۱ از ویدئوهای حرکت آهسته پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ویدئوها را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه و وضوح 4K ضبط کند. گفتنی است اپل سلفی‌های حرکت آهسته را اسلوفی می‌نامد. همچنین روش احراز هویت فیس آی‌دی این‌بار در آیفون ۱۱ سرعت بیشتری دارد.

شایان ذکر است سال گذشته، اپل نسخه‌های ۶۴ گیگابایتی آیفون XR و آیفون XS و آیفون XS Max را به‌ترتیب با قیمت ۷۴۹ و ۹۹۹ و ۱٬۰۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرده بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی قیمت آیفون ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات