نمایش نوتیفیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10 با اپلیکیشن Your Phone

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اپلیکیشن Your Phone را با قابلیت نمایش و مدیریت نوتیفیکشن‌های اندروید به‌روزرسانی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Your Phone عرضه کرده است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را روی PC ببینند. البته این اولین‌بار نیست که مایکروسافت  چنین ویژگی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در گذشته مایکروسافت از طریق کورتانا اجازه نمایش نوتیفیکیشن‌ها را روی PC می‌داد؛ هرچند که این روش زیاد قابل‌اعتماد نبود و احتمال از دست دادن نوتیفیکیشن ها زیاد بود. خوشبختانه مایکروسافت در راهکار جدید از روشی پیشرفته برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها روی کامپیوتر استفاده کرده‌ است.

ویشنو ناته، مدیر برنامه اپلیکیشن Your Phone و دیگر برنامه‌های چند سکویی در دستگاها (cross device) در تیم ویندوز می‌گوید:

مایکروسافت در حال کار روی یک ویژگی به‌نام «notification chasing» است که در حال حاضر از طریق بیلدهای آزمایشی در دسترس قرار دارد و اگر شما از اعضای ویندوز اینسایدر باشید، می‌توانید نوتیفیکیشن را روی گوشی خود انتخاب کنید و نتیجه را در کامپیوتر ببینید.
نوتیفیکیشن

به‌ عنوان‌ مثال، وقتی کسی در واتساپ به شما پیام دهد، می‌توانید آن را روی PC  خود باز کنید و جواب پیام را از طریق PC بدهید؛ بدون اینکه نیاز به استفاده از گوشی باشد که واقعاً یک ویژگی کاربردی محسوب می‌شود.

البته در حال حاضر اپلیکیشن Your Phone از نوتیفیکشن‌های «quick replies» پشتیبانی نمی‌کند. اما مایکروسافت می‌گوید این ویژگی به‌زودی اضافه خواهد شد.

ویژگی جدید دیدن نوتیفیکیشن‌های اندروید روی PC به‌صورت عمومی عرضه‌ شده است. اما اگر هنوز به آن دسترسی ندارید، احتمالاً تا  ۹ ژوئیه در دسترس همه قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید برای استفاده از تمام این ویژگی‌ها باید نسخه‌ی اندروید شما از 7 به بالا باشد. همچنین ناگفته نماند به‌علت محدودیت‌های ios، این ویژگی احتمالا هیچ زمان برای آیفون و آیپد در دسترس قرار نخواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات