مایکروسافت ایموجی‌های واقعیت افزوده را به SwiftKey می‌آورد

جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در تازه‌ترین به‌روزرسانی نسخه‌ی بتای صفحه‌کلید SwiftKey قابلیت واقعیت افزوده‌ای به نام Puppets را اضافه کرده است.
تبلیغات

اپل اولین شرکتی بود که ویژگی ایموجی‌های متحرکت یا «انیموجی» (Animoji) را به‌گونه‌ای معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌داد چهره‌ی خود را به‌صورت انیمیشن طراحی کنند. مدتی بعد، سامسونگ AR Emoji را برای موبایل‌های پرچم‌دار خود معرفی کرد که شباهت بسیاری به انیموجی‌های اپل داشت. امروز نیز نوبت به مایکروسافت رسیده است تا با معرفی ویژگی مشابه در صفحه‌کلید SwiftKey وارد رقابت با دیگر شرکت‌ها شود. ویژگی جدید صفحه کلید SwiftKey که مایکروسافت به آن Puppets می‌گوید از هوش مصنوعی دید ماشینیمایکروسافت برای شناسایی حرکات استفاده می‌کند.  

هنوز مشخص نیست این ویژگی جدید چه زمانی در اختیار کاربران iOS قرار می‌گیرد.

پس‌ از اینکه Puppet خود را طراحی کردید، می‌توانید آن را در اکثر اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید. فعلا پنج کارکتر دایناسور، پاندا، گربه، جغد و سگ در نسخه‌ی بتای SwiftKey در دسترس کاربران قرارگرفته‌اند. 

دیپاک پارمانند، مدیر محصول SwiftKey در مایکروسافت می‌گوید:

ما می‌خواستیم یک‌راه سرگرم‌کننده برای ارتباط با عزیزان خود ایجاد کنیم؛ چیزی فراتر از تصاویر متحرک Gif. ما Puppet را براساس حیوانات بامزه و پشمالو درست کردیم که مردم می‌توانند آن‌ها کنترل کنند. تنها کافی است یکی از پنج حیوان را انتخاب کرده، پیامتان را در کمتر از ۳۰ ثانیه ضبط کنید و درنهایت آن ازطریق اپلیکیشن‌های ارتباطی محبوب در اندروید با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

اگر علاقمند به استفاده از نسخه‌ی بتای SwiftKey هستید، می‌توانید از این لینک آن را دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات