طراح سابق جگوار، شرکت جدید تاسیس کرد

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ایان کالوم، مدیر طراحی سابق جگوار که مدتی قبل از سمت خود استعفا داده بود، شرکت طراحی و مهندسی جدیدی تأسیس کرده است.
تبلیغات

ایان کالوم، مدیر طراحی سابق جگوار تنها چند هفته پس از خروج از بخش طراحی این شرکت، فعالیت جدید کسب‌وکار خود را آغاز کرد. «Callum » نام این شرکت مستقل طراحی و مهندسی است که محصولات سفارشی برای مشتریان در صنایع مختلف از جمله سبک زندگی و مسافرت می‌سازد.

شرکت جدید در وارویک مستقر است و فاصله چندان زیادی با محلی ندارد که کالوم طراحی برخی مدل‌های مشهور مانند جگوار XF و I-Pace را در آنجا انجام داد. شرکت جدید کالوم شامل تیمی از ۱۸ متخصص در زمینه صوتی، هنری، مد، خودرو و موتوراسپرت می‌شود.

Ian Callum / ایان کالوم

ایان کالوم در این زمینه گفت:

همکاری در دنیای مدرن امروز، کاتالیزور ایده‌های جدید به شمار می‌رود و این جزوی از شخصیت و گرایش ما است که در آینده هم در داخل تیم و هم در همکاری با سایر شرکت‌ها به کار می‌گیریم. 

سه بنیان‌گذار دیگر این شرکت، تأثیر چشم‌گیری بر چشم‌انداز خودروسازی بریتانیا داشته‌اند. دیوید فیربرن، مدیر برنامه شرکت است و تا حدودی در بازسازی مدل نمادین جگوار E-Type نقش داشت که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. دیوید فیربرن در این زمینه گفت:

شرکت جدید افرادی بسیار باتجربه، ماهر و مشتاق را در کنار یکدیگر جمع می‌کند که هدف مشترکی دارند؛ فرصت و آزادی برای طراحی و تولید محصولاتی که هیجان ایجاد می‌کنند.

یکی دیگر از هم‌بنیانگذاران این شرکت، آدام دان‌فرانسیسکو مدیر مهندسی است و پیش از این به‌عنوان مهندس در نوبل (Noble) و استون مارتین کار کرده است. تام برد، مدیر بازرگانی کالوم است که پیش از این در هماهنگ‌سازی خودروی مفهومی جگوار C-X75 برای حضور در فیلم Spectre جیمز باند انجام وظیفه کرد.

Ian Callum / ایان کالوم

شرکت طراحی ایان کالوم قصد دارد جزئیات رسمی از اولین پروژه خود را طی هفته‌های آینده منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات