وانت برقی نیسان و دانگ فنگ در چین عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نیسان در همکاری با خودروساز دانگ‌فنگ، وانت الکتریکی را برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد. احتمالا‌ قیمت این خودرو حدود ۱۹ هزار دلار خواهد بود.
تبلیغات

هم‌اکنون وانت‌های الکتریکی بسیار مورد توجه هستند. با‌این‌حال، علاقه‌مندان به وانت برقی نمی‌توانند به آن‌ها دست یابند؛ مگر اینکه در چین زندگی کنند. اخبار زیادی درباره‌ی ریوین و وانت برقی R1T این شرکت به‌همراه وانت تسلا، در همه‌جا شنیده می‌شود.

نیسان

وانت برقی دانگ‌فنگ ریچ ۶ (Rich 6) هم‌اکنون در بازار چین عرضه شده است. نیسان در سرمایه‌گذاری مشترک با دانگ‌فنگ تلاش می‌کند جدیدترین محصول خود را برای بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان عرضه کنند. 

وانت الکتریکی ریچ ۶ روی پلتفرم نیسان سوار می‌شود و دانگ‌فنگ نیز سیستم محرکه‌ی تمام‌برقی خود را با بسته‌ی باتری ۶۸ کیلووات‌ساعت در زیر کاپوت آن قرار می‌دهد. وانت برقی ریچ ۶ طبق استاندارد NEDC می‌تواند با هربار شارژ، مسافتی حدود ۴۰۰ کیلومتر را بپیماید. این خودرو اندازه‌ی کوچکی دارد و حداکثر سرعتش نیز به حدود ۱۱۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. وانت برقی مشترک نیسان و دانگ‌فنگ گنجایش پنج سرنشین را دارد و از قسمت بار عقب کوچکی بهره می‌برد.

Nissan Dongfeng Pickup

هنوز جزئیاتی از قیمت این وانت برقی اعلام نشده است؛ اما احتمالا ارزان‌قیمت و با احتساب یارانه خودروهای الکتریکی چین حدودا ۱۸ هزار و ۹۰۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات