کنتیننتال با سیستم هیبرید ۴۸ ولت جدید به نمایشگاه فرانکفورت می‌آید

کنتیننتال سیستم محرکه‌ی هیبریدی ۴۸ ولت جدیدی معرفی کرده است که باعث کاهش آلایندگی و بهبود ۱۰ درصدی در مقایسه با مدل‌های نیم‌هیبریدی کنونی می‌شود.

کنتیننتال سیستم محرکه‌ی ۴۸ ولت با موتور الکتریکی ۳۰ کیلووات تولید کرده است که شهریور امسال در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آن را به نمایش خواهد گذاشت. به‌گفته‌ی مسئولان این شرکت، این سیستم محرکه‌ی پیشرفته شامل موتور الکتریکی آب‌خنک با توان ۳۰ کیلووات است که بین پیشرانه‌ی احتراق‌داخلی و جعبه‌دنده قرار می‌گیرد. سیستم هیبریدی کنتیننتال از تجهیزات الکترونیکی بهینه‌سازی‌شده برای کنترل جریان‌های بیشتر از حد استاندارد بهره می‌برد و در عین حال، کارآمدتر نیز است.

تعدادی از خودروسازان در دو سال گذشته، خودرو نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت عرضه کرده‌اند؛ اما کنتیننتال راه‌حل جدید خود را مانند سیستم نیم‌هیبریدی نمی‌بیند؛ زیرا این سیستم می‌تواند در حالت تمام‌الکتریکی با سرعت حدود ۹۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. افزون‌براین، مسئولان کنتیننتال می‌گویند این سیستم محرکه‌ی هیبریدی به‌مراتب ارزان‌تر از سیستم‌های ولتاژبالا است که اکثر خودروهای هیبریدی استفاده می‌کنند.

Continental Hybrid System / سیستم هیبریدی کنتیننتال

آندریاس ولف، مدیر ارشد بخش محرکه کنتیننتال، در این زمینه گفت:

بخش کنتیننتال پاورترین (Continental Powertrain) به‌لطف تخصص گسترده در تولید تمام انواع سیستم‌های محرکه برقی از سیستم ۴۸ ولتی تا فناوری‌های هیبریدی ازطریق قطعات ولتاژبالا به مهارت کافی رسیده است. ما تخصص و فناوری پیشرفته خود را از یک منبع ارائه می‌دهیم. 

کنتیننتال تا‌به‌حال میزان کارآمدی سیستم محرکه هیبریدی خود را اعلام نکرده است؛ اما مسئولان این شرکت انتظار دارند به‌لطف سیستم جدید، کاهش ۲۰ درصدی انتشار دی‌اکسیدکربن در خودروهای مجهز به پیشرانه‌ی احتراق‌داخلی و بهبود ۱۰ درصدی در مقایسه با سیستم‌های نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت موجود در بازار اتفاق بیفتد. کنتیننتال پیش‌از‌این سیستم هیبریدی ۴۸ ولت جدید خود را روی مدل خاصی از فورد فوکوس در آلمان معرفی کرده بود؛ اما هنوز اعلام نکرده قصد دارد آن را برای تولید به چه خودروسازانی بفروشد.

فورد فوکوس / Ford Focus

کنتیننتال یکی از شرکت‌های آلمانی است که در طراحی و ساخت سیستم‌های ترمز، تجهیزات الکترونیکی داخلی، ایمنی خودرو، سیستم محرکه و قطعات شاسی، سرعت‌سنج، لاستیک و سایر قطعات برای صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل تخصص دارد. کنتیننتال در هانوفر آلمان واقع شده و چهارمین شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی لاستیک در جهان است. 

کنتیننتال در سال ۱۸۷۱ به‌عنوان تولیدکننده‌ی لاستیک خودرو تأسیس شد و در سال ۱۸۹۸، طراحی و تولید لاستیک‌های خودرو با آج ساده را شروع کرد که دلیل اصلی موفقیت این برند تجاری بود. در سال ۱۹۰۴، کنتیننتال به اولین شرکت جهان درزمینه‌ی ساخت لاستیک آج‌دار خودرو تبدیل شد. یکی دیگر از محصولات اصلی کنتیننتال، لاستیک جداشدنی بود که در سال ۱۹۰۵ برای خودروهای سواری ساخته شد. در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰، کنتیننتال با چند شرکت بزرگ صنعتی تولید لاستیک ادغام شد تا بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی لاستیک خودرو در آلمان را تشکیل دهد. کنتیننتال نیز همانند بسیاری از دیگر شرکت‌های آلمانی، نقش مهمی در دوران جنگ جهانی دوم ایفا کرد.

continental tires concept

کنتیننتال در سال ۲۰۰۷، توانست واحد خودرو VDO متعلق به شرکت زیمنس را تصاحب کند و در سال ۲۰۱۲، ازنظر فروش جهانی قطعات خودرو در رتبه‌ی سوم قرار گرفت. هم‌اکنون این شرکت امیدوار است بتواند با عرضه‌ی سیستم محرکه‌ی هیبریدی جدید، سهم بیشتری از بازار جهانی را ازآنِ خود کند.

منبع carscoops

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید