MSI در آگهی تبلیغاتی خود، استند ۹۹۹ دلاری مانیتور جدید اپل را به‌سخره گرفت

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
ام‌اس‌آی در آخرین آگهی تبلیغاتی‌اش، قیمت استند مانیتور اپل را با قیمت مانیتور «پرستیژ» خود مقایسه و آن را مسخره کرده است.
تبلیغات

اپل در رویداد WWDC، نمایشگر Pro Display XDR را برای مک پرو رونمایی کرد. نمایشگر جدید کوپرتینویی‌ها فاقد استند است و کاربران مجبورند برای خرید Pro Stand حدود ۹۹۹ دلار پرداخت کنند. قیمت گران پرو استند باعث شد نقدهای بسیاری به کوپرتینویی‌ها وارد شود. درمقابل در جریان رویداد CES 2019، شرکت تایوانی MSI مانیتورهای جدیدی از سری Optix و Prestige را معرفی کرد. براساس آخرین اخبار، MSI آگهی تبلیغاتی جدیدی در توییتر به‌اشتراک گذاشته و به‌نوعی کوپرتینویی‌ها را به‌سخره گرفته است. در آگهی جدید، قیمت مانیتور جدید MSI با قیمت استند مانیتور اپل مقایسه شده است. 

مانیتور MSI

مانیتور ام اس آی در سایز ۳۴ اینچ و سری پرستیژ (Prestige) هنوز عرضه نشده و انتظار می‌رود سال ۲۰۲۰ وارد بازا شود. بااین‌حال، MSI فرصت را غنیمت شمرد و نمایشگر ۱۳۰۰ دلاری‌اش را با قیمت استند نمایشگر اپل مقایسه کرد و ذهن کاربران را به‌سمت خرید مانیتوری با قیمت بسیار متفاوت سوق داد. البته، مانیتور شرکت MSI با نام Prestige ازنظر مشخصات و عملکرد تفاوت‌های بسیاری با مانیتور جدید ۳۲ اینچی 6K اپل دارد. مانیتور ۳۴ اینچی Prestige کمی بزرگ‌تر از مانیتور اپل و رزولوشن آن 5K، یعنی ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ است و به‌جای تاندربولت ۳ از USB-C بهره می‌برد و فاقد برخی مشخصات حرفه‌ای و ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانیتور جدید اپل موسوم به Pro Display XDR است.

بی‌شک مخاطب آگهی تبلیغاتی MSI کاربرانی هستند که واقعا به قابلیت‌های حرفه‌ای مانیتور اپل نیازی ندارند و درنتیجه، مانیتوری ارزان‌قیمت‌تر با مشخصات غیرحرفه‌ای می‌تواند برای آن‌ها بسیار مناسب باشد. اوایل سال ۲۰۱۸، ال‌جی دو مانیتور با پنل Nano IPS و مخصوص کاربران حرفه‌ای را رونمایی کرد. مانیتور ال جی ۳۴ اینچی 5K UltraFine شباهت زیادی به مشخصات نمایشگر MSI دارد و از پورت تاندربولت ۳ بهره می‌برد. مانیتور ال‌جی با قیمت حدودا هزار دلاری ازطریق وب‌سایت آمازون دردسترس کاربران است.  

مانیتور MSI

با نگاهی به تصویر تبلیغاتی به‌اشتراک گذاشته‌شده از مانیتور MSI، این تصور به‌وجود می‌آید که Prestige مانیتوری نسبتا باریک است؛ اما در واقعیت این‌طور نیست. دیوید برنارد در توییتی به این موضوع اشاره کرده و معتقد است: 

نمایشگر Pro Display XDR اپل ازنظر زیبایی از نمایشگر MSI زیباتر است. شاید Prestige ضخامت بیشتری داشته باشد و با بدنه‌ی پلاستیکی و حاشیه‌های بزرگ، به‌اندازه‌ی نمایشگر کوپرتینویی‌ها زیبا نباشد. این در‌ حالی‌ است که قیمت پرو استند مانیتور جدید اپل هزار دلار است و قیمت مانیتور جدید MSI درحدود قیمت استند اپل.  

قیمت بروز مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع مانیتور ها از برندهای مختلف درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات