مانیتور ۴۲.۵ اینچی ال‌جی با قابلیت نمایش چهار تصویر متفاوت معرفی شد

یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ال‌جی از مانیتور ۴۲.۵ اینچی با رزولوشن 4K و قابلیت تقسیم به ۴ نمایشگر رونمایی کرد.
تبلیغات

بی‌تردید بسیاری از کاربران برای کارهای مختلف خود نیاز به نمایشگرهای بزرگ دارند. از طرفی در مواقعی نیاز دارید تسلط کافی بر مجموعه یا جریان کاری خود داشته باشید و نمی‌خواهید از چند مانیتور استفاده کنید. از همین رو ال‌جی مانیتور ۴۲.۵ اینچی جدیدی با رزولوشن 4K معرفی کرده است که می‌تواند به چهار نمایشگر ۲۱.۳ اینچی تقسیم شود.

این مانیتور ال‌ جی که با نام 43UD79-B معرفی شده، از یک پنل IPS LCD با پوشش غیر شفاف با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ بازیابی ۶۰ هرتز، تکنولوژی FreeSync AMD برای جلوگیری از نرخ بازیابی بدون پرش، زمان پاسخ ۸ میلی‌ثانیه، نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ و پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ مجهز شده است.

اگر تنوع پورت‌های ارتباطی این محصول برای شما مهم است، مانیتور جدید ال‌جی عملکرد خوبی در این بخش دارد و از دو پورت HDMI 2.0 ا(4K با نرخ ۶۰ هرتز)، دو HDMI 1.4 ا (4K با نرخ ۳۰ هرتز)، یک USB 3.1 Type-C (به‌عنوان دیسپلی پورت نیز عمل می‌کند) و یک دیسپلی پورت 1.2a ا(4K با نرخ ۶۰ هرتز) بهره می‌برد.

این طیف وسیع خروجی‌ها به شما اجازه می‌دهد در صورت نیاز مانیتور خود را به چهار نمایشگر تقسیم کنید یا آن را به‌صورت تصویر در تصویر به کار ببرید.

از دیگر مشخصات مانیتور جدید ال‌جی می‌توان به حداکثر روشنایی ۳۵۰ cd/m2، زاویه دید ۱۷۸ درجه، تراکم ۱۰۴ پیکسل در اینچ، هاب مجهز به دو پورت USB 3.0، دو اسپیکر هارمن کاردن داخلی و یک جک هدفون اشاره کرد.

قیمت مانیتور LG 43UD79-B در ژاپن ۷۴۵ دلار است و از ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) عرضه می‌شود و در همین بازه‌ی زمانی، فروش این محصول در بازار آمریکا شروع خواهد شد. قیمت پیش‌فروش مانیتور جدید ال‌جی ۶۷۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات