آمار شکایت از کیفیت ساخت خودروهای تسلا در نروژ افزایش یافت

یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
موفقیت اخیر تسلا در افزایش فروش مدل ۳ در نروژ، دردسرهای زیادی برای این شرکت به‌همراه داشته و باعث شکایت برخی مشتریان شده است.
تبلیغات

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد تسلا قربانی موفقیتش در نروژ شده و نشانه‌هایی از ناتوانی این شرکت در پاسخ به تقاضای مشتریان وجود دارد. به‌گزارش بلومبرگ، مشتریان نروژی به‌دلیل ارائه‌ی خدمات نامطلوب، از این شرکت شکایت کرده‌اند. رونق اخیر فروش تسلا مدل ۳، دردسرهایی برای خودروساز الکتریکی آمریکایی به‌همراه داشت؛ زیرا تسلا رکورد بیشترین تعداد شکایت مصرف‌کنندگان خودرو در نروژ را ثبت کرد. 

Tesla Model 3 / تسلا مدل 3

طبق گزارش شورای نظارت مصرف‌کننده‌ی نروژ، تعداد کل شکایت‌ها از تسلا در سال جاری میلادی افزایش یافت؛ زیرا بسیاری از خودروهای الکتریکی تسلا مدل ۳ با مشکل بدنه‌ی خودرو ازجمله رنگ و فرورفتگی بدنه تحویل خریداران داده شدند. بااین‌حال، انتظار می‌رود نسبت تعداد شکایت به ازای هر خودرو کاهش یابد؛ چراکه تعداد خودروهای تسلا در این کشور بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته و تاکنون تقریبا به ۴۰ هزار دستگاه رسیده است.

Tesla Model 3 / تسلا مدل 3

تسلا با وجود اذعان به مشکلات، به نظرسنجی اخیر اشاره کرد که مشتریان این شرکت به‌طورکلی راضی هستند. خودروساز برقی شناخته‌شده‌ی جهان کارکنان خدمات مشتریان خود را دوبرابر کرده و قصد دارد مراکز خدمات جدیدی راه‌اندازی کند. ارائه‌ی دو نوبت کاری و خدمات تلفن‌همراه ازجمله سایر برنامه‌های تسلا برای بهبود کیفیت و مشتری‌مداری به‌شمار می‌رود.

Tesla Model 3 / تسلا مدل 3

شورای نظارت مصرف‌کننده‌ی نروژ در سال جاری، تاکنون ۵۱ مورد اختلاف بین تسلا و مشتریان این شرکت را ثبت کرده است. این، یعنی میزان شکایات سالانه احتمالا بیش از ۸۶ مورد در سال گذشته باشد. به‌گفته‌ی توماس ایورسن، مشاور حقوقی ارشد شورای نظارت مصرف‌کننده‌ی نروژ، اکثر شکایات امسال به مسائل کوچکی درباره‌ی خودرو الکتریکی مدل ۳ مربوط‌ می‌شود. او گفت:

مشکلات زیادی وجود دارد که تسلا قادر به حل‌وفصل آن نیست و باعث آزردگی می‌شود.
Tesla Model 3 / تسلا مدل 3

مدیر باشگاه مالکان تسلا در نروژ نیز اظهار کرد:

خیز این شرکت برای تحقق اهداف خود در امسال به مشکلاتی مانند رنگ و خراش و تورفتگی بدنه در برخی خودروهای تسلا مدل ۳ منجر شده است. ممکن است عجله در تکمیل و بازرسی از سمت تسلا وجود داشته باشد. آن‌ها به تحویل محصولات خود طبق برنامه بسیار اهمیت می‌دهند؛ اما متأسفانه این کار می‌تواند به بهای ازدست‌دادن کیفیت باشد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات