اسکوتر برقی بی ام و رونمایی شد

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
بی‌ام‌و با همکاری شرکت میکرو موبیلیتی سیستمز از دو اسکوتر برقی مخصوص بزرگسالان و کودکان رونمایی کرد که تا پاییز امسال به بازار عرضه می‌شوند.
تبلیغات

اگر شما از طرفداران پروپاقرص بی‌ام‌و هستید، به احتمال زیاد به‌دنبال اخبار جدیدی درباره‌ی مدل‌های محبوب این خودروساز مانند M8 یا حتی X5 M می‌گردید. اگر این‌طور باشد، این مقاله ممکن است خیلی به درد شما نخورد. به این دلیل است که درباره اسکوتر است. درواقع دقیقاً به اسکوتر برقی بی‌ام‌و E-Scooter ربط دارد و آخرین تلاش این برند تجاری در زمینه حمل‌ونقل شهری شخصی به شمار می‌رود. 

BMW E-Scooter / اسکوتر برقی بی ام و

حتماً موافق هستید که این اسکوتر برقی بسیار عالی به نظر می‌رسد. بی‌ام‌و ای-اسکوتر اولین اسکوتر الکتریکی این شرکت نیست، بلکه نخستین پروژه‌ای به شمار می‌رود که با همکاری میکرو موبیلیتی سیستمز (Micro Mobility Systems) ساخته می‌شود. میکرو موبیلیتی سیستمز بیشتر به خاطر خودروی الکتریکی میکرولینو (Microlino) شهرت دارد. اسکوتر برقی جدید بی‌ام‌و دارای موتور الکتریکی ۱۵۰ وات و باتری لیتیوم یون است که به صفحه زیرپا و چرخ عقب متصل می‌شوند. شعاع حرکتی این اسکوتر در مجموع به ۱۲ کیلومتر و بیشینه سرعت آن به ۲۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. اسکوتر برقی بی‌ام‌و ۹ کیلوگرم وزن دارد که حمل آن را آسان می‌کند.

BMW E-Scooter / اسکوتر برقی بی ام و

دو سیستم ترمز جداگانه و چراغ‌های جلو و عقب، قابلیت‌های ایمنی لازم برای حرکت در شهرهای شلوغ را فراهم می‌کنند. همچنین اسکوتر برقی بی‌ام‌و، تاشو است تا برای حمل‌ونقل یا نگه‌داری راحت باشد. برای حفظ ایمن آن در حالت تاشده، مکانیزم سه‌گانه تاشونده و قفل‌شونده استفاده می‌شود. ای-اسکوتر با پرداخت سیاه مات و همراه‌با لوگوی میکرو و بی‌ام‌و تزئین می‌شود؛ بنابراین اسکوتر برقی بی‌ام‌و به‌دلیل ظاهر شیک و لوکس، بسیار بهتر از سایر محصولات به نظر می‌رسد.

BMW E-Scooter / اسکوتر برقی بی ام و

درکنار ای-اسکوتر بی‌ام‌و، اسکوتر مخصوص کودکان نیز وجود دارد که برای کودکان ۳ تا ۱۲ ساله طراحی شده است؛ کیدز اسکوتر (Kids Scooter) بی‌ام‌و دارای صندلی برای تعادل آسان کودکان و خردسالان است. صندلی را می‌توان به مرور زمان برداشت، زیرا هرچه بچه‌ها بزرگ‌تر می‌شوند، قادر هستند خود را متعادل نگه دارند و حتی می‌توان ارتفاع صندلی را نیز تنظیم کرد. اسکوتر برقی مخصوص کودکان در سه رنگ سیاه، تمشکی و ترکیب نارنجی و سفید عرضه می‌شود.

BMW E-Scooter / اسکوتر برقی بی ام و

هر دو مدل ای-اسکوتر و کیدز اسکوتر بی‌ام‌و برای خرید در پاییز سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهند بود. ای-اسکوتر با قیمت ۸۹۰ دلار به فروش می‌رسد اما هنوز قیمتی برای نسخه مخصوص کودکان ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات