هدیه یک گیگابایتی اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت روز ارتباطات

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به منظور سپاس و قدردانی از حمایت مردم، یک گیگابایت اینترنت رایگان به مشترکین خود هدیه دادند.
تبلیغات

روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد در جشن ارتباطات سال ۹۸ از چهار دستاورد مهم این وزاتخانه رونمایی خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد اپراتورهای تلفن همراه به منظور سپاس و قدردانی از حمایت‌های مشترکین خود یک گیگابایت اینترنت رایگان به آن‌ها اهدا خواهند کرد.

در همین راستا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به مناسبت روز ارتباطات یک گیگابایت اینترنت رایگان به مشترکین خود هدیه دادند که بعد از فعال‌سازی قابل استفاده است.

مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۹۸* نسبت به فعال‌سازی یک گیگابایت اینترنت رایگان خود اقدام کنند. بعد از شماره‌گیری این دستور و اعلام درخواست فعال‌سازی بسته، پیامکی برای مشترکین ارسال می‌شود و بسته‌ی اینترنت رایگان آن‌ها فعال خواهد شد.

مشترکین ایرانسل نیز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، از قسمت مربوط‌به خرید بسته‌های اینترنت، یک گیگابایت اینترنت هدیه‌ی ویژه‌ی روز ارتباطات را انتخاب و درنهایت بسته‌ی خود را فعال‌ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات