مشترکین شاتل موبایل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اینترنت و مکالمه هدیه گرفتند

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل از اعطای ۱۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس و ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود خبر داد.
تبلیغات

شاتل موبایل اعلام کرد که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات که هر ساله با محوریت اتحادیه جهانی مخابرات و با هدف کمک به ایجاد ارتباطی پایدار و مستحکم‌ میان کشورهای مختلف و مردم جهان گرامی داشته می‌شود، کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‎کارت‌های شاتل، ۱۵۰۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی هدیه می‌گیرند.

این طرح در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده است و آن‌ها می‌توانند از بسته‌ هدیه «شاتل موبایل پلاس» در صدها شهر کشور استفاده کنند. همچنین ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم‌کارت مشترکین این اپراتور  اضافه خواهد شد.

افزون بر این، در طرح رمضان شاتل موبایل، مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به ازای میزان مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته، تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۵.۱ گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس، در هفته بعدی هدیه بگیرند.

همچنین، مشترکین می‌توانند در صورت خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان ازطریق کد دستوری #۱* در روز عید فطر امسال، یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس عیدی بگیرند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات