فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم شد

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
هیئت مدیره‌ی همکاران سیستم، فرید فولادی را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت جایگزین مهدی امیری معرفی کرد.
تبلیغات

هیئت‌مدیره همکاران سیستم، فرید فولادی را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین مهدی امیری معرفی کرد. توسعه ظرفیت‌های مدیریتی و استعدادهای جوان و استفاده از آن‌ها در بالاترین سطوح مدیریت، چندسالی است که به‌شکل جدی در دستور کار موسسین و هیئت‌مدیره همکاران سیستم قرار دارد.

مهدی امیری که بیش از پنج سال مدیرعامل همکاران سیستم بود، هم‌اکنون به عضویت هیئت‌مدیره شرکت درآمده است. توسعه و عرضه محصولات راهکاران، ورود به بازار راهکاران ابری، ورود تخصصی به بازار صنایع مختلف، افزایش انسجام و تقویت تیم مدیریتی شرکت، مهم‌ترین دستاوردهای همکاران سیستم طی بیش از پنج سال تصدی مهدی امیری در سمت مدیرعاملی بوده است. حضور مهدی امیری در ترکیب هیئت‌مدیره همکاران سیستم، به‌واسطه‌ی ذهن خلاق و پویا، دانش سرآمد و تجربه گران‌بهای مدیریتی  یک تدارک مهم برای طراحی مدل تحول آتی شرکت است.

فرید فولادی در مراسم معارفه خود در جمع مدیران شرکت، ضمن تشکر از دستاوردها و تلاش‌های مهدی امیری، از انتظار خود برای دوچندان کردن موفقیت همکاران سیستم به پشتوانه‌ی راهبری هیئت‌مدیره و تلاش و سخت‌کوشی تک‌تک اعضای شرکت گفت. او اطمینان داد که با تغییرات جدید و اراده‌ای که از درون برای توسعه و تقویت سازوکارهای کسب‌وکار شرکت وجود دارد، فرصت‌های جدیدی پیش روی همکاران سیستم خواهد بود.

فولادی تقویت و توسعه‌ی «راهکاران ابری» (ERP بربستر رایانش ابری همکاران سیستم) را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود:

همکاران سیستم برای تقویت توسعه‌پذیری و چابکی خود، استراتژی شبکه‌سازی را جدی‌تر از گذشته دنبال خواهد کرد.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود بر استمرار و تقویت نگاه به مشتریان به‌عنوان شرکای تجاری همکاران سیستم و ارائه‌ی خدمات مطلوب به آن‌ها تأکید کرد.

فرید فولادی متولد ۱۳۵۱ و فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر دانشگاه تهران است. فولادی که از سال ۱۳۸۳ به همکاران سیستم پیوست و پیش از انتخاب به‌عنوان مدیرعامل گروه، مسئولیت مدیریت ارشد محصول و معاونت توسعه بازار همکاران سیستم را به عهده داشته است، چهره‌ای شناخته‌شده‌ در صنعت IT کشور به شمار می‌رود و عضویت هم‌زمان در هیئت‌مدیره، نگاه استراتژیک را در او تقویت کرده است.

نقش او در شکل‌گیری و اجرای استراتژی‌های متحول‌کننده همکاران سیستم طی چند سال اخیر، نگاه تحولی، دانش به‌روز، شناخت دقیق بازار، ارتباط عمیق و مؤثر با مشتریان، مهم‌ترین ویژگی‌های مدیرعامل جدید همکاران سیستم هستند که چشم‌اندازی نویدبخش از آینده را پیش ِروی همکاران سیستم قرار می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات