بامیلو به‌طور رسمی به کار خود پایان داد

یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
فروشگاه اینترنتی بامیلو از ۲۱ اردیبهشت ۹۸ به‌طور رسمی به کار خود پایان داد و ازاین‌پس، کاربران با مراجعه‌به آدرس بامیلو، به وب‌سایت اسنپ مارکت وارد خواهند شد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی بامیلو، اولین مارکت‌پلیس ایرانی در فضای تجارت الکترونیک به‌طور رسمی به کار خود پایان داد و کاربران با مراجعه به آدرس اینترنتی این فروشگاه به وب‌سایت اسنپ‌مارکت وارد خواهند شد. بامیلو، اولین سرمایه‌گذاری مهم گروه اینترنتی ایران (IIG) در حوزه‌ی استارتاپ بود و هنوز بیانیه‌ای از سوی این شرکت منتشر نشده است.

اواخر بهمن سال گذشته، اخبار مختلفی درمورد تعدیل نیروی گسترده‌ی بامیلو در فضای مجازی منتشر شد و اول اسفندماه سال ۹۷، بامیلو با انتشار بیانیه‌ای، این موضوع را تأیید کرد. غیر از ۱۰ درصد نیروی کار بامیلو که به گروه اسنپ منتقل شدند، به فعالیت کاری سایر کارمندان این شرکت پایان داده شد. بامیلو همچنین اعلام کرده بود با تیم کوچک‌تر اما مصمم‌تری، به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد و روی کالاهای مصرفی تندمصرف (FMCG) تمرکز بیشتری خواهد کرد.

اما از روز گذشته، وب‌سایت بامیلو به اسنپ مارکت ری‌دایرکت شد و به‌نظر می‌رسد گروه اینترنتی ایران قصد دارد از این به بعد، تمرکز خود را روی توسعه و گسترش اسنپ مارکت بگذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات