بنتلی کنتیننتال GT باواریا ادیشن معرفی شد

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بنتلی به‌منظور گرامی‌داشت منطقه باواریای آلمان، خودروی جدیدی با نام کنتیننتال GT باواریا ادیشن معرفی کرده است.
تبلیغات

شرکت بنتلی با معرفی نمونه‌ای جدید از کنتیننتال، زیبایی منطقه‌ی باورایای آلمان را گرامی داشته است. باواریا منطقه‌ای است که کارخانه‌های اصلی بی‌ام‌و و آئودی در آن قرار دارند. طراحی کنتیننتال GT کانورتیبل جدید بنتلی توسط اشتفان زیلَف، مدیر بخش طراحی شرکت انجام گرفته است و از پرچم آبی و سفید منطقه باواریا روی بدنه بهره می‌برد.

بنتلی کانتیننتال GT باواریا ادیشن

شرکت بنتلی اعلام کرده که تنها یک دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود که وظیفه‌ی ساخت آن به‌صورت دست‌ساز، بر‌عهده‌ی شرکت مولینر در انگلستان خواهد بود. معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه بنتلی در شهر مونیخ آلمان انجام خواهد گرفت. بدون شک، یکی از زیباترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو، رنگ سفید بدنه به‌همراه سقف آبی‌رنگ است که پرچم شهر باواریا را نمایش می‌دهد.

بنتلی کانتیننتال GT باواریا ادیشن

بنتلی کنتیننتال کانورتیبل باواریا از رینگ‌های ۲۲ اینچی مخصوص مولینر بهره می‌برد که از پنج پره‌ی دوگانه بهره می‌برد. همچنین در سپر جلو و درها از کروم استفاده شده است و پرچم شهر باواریا روی گلگیر جلو دیده می‌شود. بنتلی از همین طرح در قسمت کابین هم استفاده کرده است و نشان باواریا در پشت‌سری‌های صندلی دیده می‌شود. در قاب درها نشان مخصوص بنتلی باواریا ادیشن دیده می‌شود و صندلی‌های چرمی با دوخت آبی‌رنگ مزین شده‌اند.

بنتلی کانتیننتال GT باواریا ادیشن

داشبورد خودرو با رنگ سفید ونیر طراحی شده که درعین سادگی، به جذابیت کابین افزوده است. بنتلی هیچ برنامه‌ای برای ساخت این نمونه در تیراژ بالا ندارد، بنابراین کنتیننتال GT باواریا ادیشن برای عموم قابل سفارش نیست. این خودرو تا اواخر سال جاری میلادی حراج خواهد شد و به کلکسیون جدیدی ملحق می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات