زمان عرضه مجدد گلکسی فولد به‌زودی اعلام می‌شود

جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سامسونگ به روزنامه The Korea Herald گفته است که در روزهای آینده زمان عرضه گلکسی فولد مشخص می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ در چند هفته اخیر درباره گلکسی فولد (Galaxy Fold) صحبتی نکرده است. این شرکت مشکلات به‌وجودآمده در صفحه‌نمایش این گوشی تاشدنی‌اش را مجددا ارزیابی کرده است. برآورد میزان سختی و هزینه‌ی تعمیر چنین مشکلی بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد؛ اما قطعا اخبار روزهای گذشته آن چیزی نبود که سامسونگ از دستگاه‌ تازه‌ معرفی‌شده‌اش انتظار داشت.

دی جی کوه، مدیرعامل سامسونگ، بالاخره حاضربه صحبت درباره گلکسی فولد شد و گفت به‌زودی اخباری درمورد زمان عرضه‌ی این دستگاه منتشر خواهد شد. او در پاسخ به روزنامه‌ی The Korea Herald گفت:

سامسونگ نقص به‌وجودآمده به‌دلیل ورود موادی به داخل گوشی را بررسی کرده است؛ بنابراین در چند روز آتی راجع به زمان عرضه آن به نتیجه خواهیم رسید.

ظاهراً چیزی که دی جی کوه به آن اشاره می‌کند فضاهای خالی در سازوکار تاشدن گلکسی فولد است که اجازه می‌دهد مواد خارجی به‌زیر صفحه‌نمایش راه یابند و هنگام اعمال فشار به صفحه لمسی، به‌آن آسیب وارد شود.

آن‌طور که معلوم است، سامسونگ قصد دارد زمان دقیق عرضه‌ی گلکسی فولد را در هفته جاری یا اوایل هفته آتی مشخص کند.

دی جی کوه همچنین اضافه کرد «خیلی دیر نمی‌کنیم»؛ بنابراین باتوجه‌به این گفته و همچنین گزارش این روزنامه کره‌ای، درمی‌یابیم که گلکسی فولد زودتر از انتظار عرضه خواهد شد.

بدون شک، کره‌ای‌‌ها امیدوار هستند که گوشی تاشدنی‌ خود را هرچه زودتر عرضه کند؛ اما مشکلاتی که درمورد گوشی سامسونگ گلکسی نوت (Galaxy Note) به‌وجود آمد، باید به این غول فناوری کره‌ای یادآوری کند که در چنین مواردی نباید شتاب‌زده عمل کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات