پیکسل 3a و 3a ایکس ال ۱۷ اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شوند

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه به تیزر جدیدی که از سوی گوگل منتشر شده است، گوشی‌های هوشمند پیکسل در تاریخ ۷ ماه می برابر با ۱۷ اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شوند.
تبلیغات

متن تیزر جدیدی که در گوگل استور به‌اشتراک گذاشته شده است، خبر از معرفی قریب‌الوقوع گوشی‌های هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL  گوگل می‌دهد.

در متن تیزر آمده است: «چیزی بزرگ به جهان پیکسل می‌آید». انتظار می‌رود گوگل، گوشی‌های جدید خود را در تاریخ ۷ می برابر یا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جریان رویداد گوگل I/0 سال ۲۰۱۹ معرفی کند.

تیزر گوگل

پیش‌تر اخبار مختلفی در مورد این دو گوشی هوشمند پیکسل به‌اشتراک گذاشته شده است. حتی وبسایت گوگل نام میان‌رده‌ پیکسل 3a را تأیید کرده بود. انتظار می‌رود دو گوشی هوشمند جدید گوگل با قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمداران پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال به بازار عرضه شوند. به‌نظر می‌رسد خط تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل 3a از دوربینی مشابه سایر دوربین‌های گوشی‌های پیکسل گوگل بهره ببرد که در اصل یکی از نقاط قوت گوشی‌های پیکسل محسوب می‌شود. اما دستگاه‌های پیکسل 3a ظاهرا از برخی جهات دیگر از جمله بدنه‌ی دستگاه تفاوت‌هایی با پرچمداران گوگل دارند. پیش‌تر شایعه شده بود که گوگل پیکسل 3a با قاب پلاستیکی معرفی خواهد شد و از نظر برخی مشخصات همچون رزولوشن نمایشگر و قدرت تراشه، نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل، در جایگاه پایین‌تری قرار دارد.

در صفحه‌ی گوگل استور عبارت «help is on the way» به‌معنی «کمکی در راه است» به‌همراه تاریخ رونمایی دیده می‌شود. گوگل در حال توسعه‌ی فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده همچون Playmoji به‌صورت انحصاری در گوشی‌های پیکسل است. انتظار می‌رود ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد این مشخصات به اشتراک گذاشته شود.

9to5Google و اندرویدپلیس، هر دو گزارش کرده‌اند که احتمالا علاوه‌بر اپراتور تلفن همراه ورایزون، اپراتور تی‌موبایل نیز از گوشی هوشمند Pixel 3a پشتیبانی خواهد کرد. ورایزون عموما پشتیبانی گوشی‌های هوشمند پیکسل را برعهده دارد ولی ظاهرا تی‌موبایل نیز قرار است به این حوزه‌ی انحصاری وارد شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات