ایرپاد نسل دوم اپل با پشتیبانی از فرمان Hey Siri و کیس شارژ بی‌سیم معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ایرپاد نسل دوم اپل ساعاتی پیش رونمایی شد. این ایرفون واقعا بی‌سیم همچنان از همان طراحی نسل گذشته استفاده می‌کند و از برخی جوانب، بهبودهایی به‌خود دیده است.
تبلیغات

اپل (Apple) هفته‌ی اخیر بدون برگزاری کنفرانس، برخی محصولات جدیدش را رونمایی کرد. جدیدترین رونمایی اپل، این‌بار به نسل جدید ایرپاد (AirPods) مربوط می‌شود. ایرپاد نسل دوم از کیس مجهز به شارژ بی‌سیم و تراشه‌ی جدید H1 برای عمر باتری بیشتر و چندین قابلیت جدید، مانند استفاده از دستیار سیری بدون نیاز به فشاردادن دکمه و صرفا با گفتن جمله‌ی هِی سیری (Hey SIri) بهره می‌برد. 

کیس جدید ایرپاد به استاندارد شی (Qi) برای شارژ بی‌سیم مجهز شده و این، یعنی تقریبا با تمام شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار سازگار است. به‌غیر از ویژگی‌های گفته‌شده، ایرپاد نسل دوم شباهت زیادی به ایرپاد نسل اول دارد و این شباهت در کیس آن‌ها هم به‌چشم می‌خورد و برخی جزئیات مرتبط به آن تغییر کرده است. برای مثال، کیس شارژ ایرپاد نسل دوم از چراغ LED کوچک برای نشان‌دادن عمر باتری برخوردار است.

ایرپاد نسل دوم اپل / Apple Second-Gen AirPods

اپل می‌گوید تراشه‌ی جدید H1 درمقایسه‌با تراشه‌ی W1 (استفاده‌شده در نسل قبل) برخی مزیت‌ها را به‌همراه می‌آورد. شاید یکی از نکات مهم‌ مرتبط‌به تراشه‌ی مذکور، این است که یک ساعت مکالمه‌ی بیشتر (معادل ۵۰ درصد) را برای کاربران ایرپاد نسل دوم به‌ارمغان می‌آورد. 

بهبود وضوح میکروفون و افزایش سرعت اتصال به دستگاه‌ها و پشتیبانی از Hey Siri از دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که تراشه‌ی H1 در ایرپاد نسل دوم اعمال کرده است. نکته‌ی مهم دیگر اینکه ایرپاد جدید اپل به بلوتوث ۵ مجهز شده است. 

در بین تمامی هدفون‌های ساخته‌شده‌ی اپل و حتی هدفون‌های شرکت بیتس، این نخستین‌بار است که استفاده از تراشه‌ی H1 را شاهد هستیم. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، برخی از هدفون‌های جدید بیتس به‌دلیل فروخته‌شدن این شرکت به اپل، به تراشه‌ی W1 مجهز شده‌اند تا هم عمر باتری بیشتری داشته باشند و هم راحت‌تر به دستگاه‌هایی نظیر آیفون و مک‌بوک و آیپد متصل شوند. 

ایرپاد نسل دوم اپل / Apple Second-Gen AirPods

علاقه‌مندان خواهند توانست ایرپاد نسل دوم را به‌همراه کیس شارژ بی‌سیم با قیمت ۱۹۹ دلار تهیه کنند. درضمن، برای علاقه‌مندان امکان تهیه‌ی ایرپاد و کیس به‌صورت جداگانه فراهم شده که قیمت آن‌ها به‌ترتیب ۱۵۹ و ۷۹ دلار است. این، یعنی دارندگان نسل اول ایرپاد می‌توانند از کیس جدید برای شارژ بی‌سیم استفاده کنند. 

یکی از محصولات مهمی که هنوز خبری از آن نداریم، پد شارژ بی‌سیم ایرپاور است. حال، با رونمایی ایرپاد جدید که از کیس بی‌سیم استفاده می‌کند، نیاز به ایرپاور بیش‌ازپیش احساس می‌شود. پد شارژ ایرپاور گجتی بود که مدت‌ها پیش به‌همراه گوشی آیفون ۱۰ معرفی شد؛ اما هیچ‌گاه به بازار عرضه شد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی نسل دوم ایرپاد چیست؟ تهیه‌ی این محصول را کاری منطقی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات