المپوس نقشه‌راه جدید لنزهای میکرو چهارسوم خود را منتشر کرد

جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
المپوس درکنار ارایه‌ی نقشه‌ی راه جدید لنز‌های خود، از تله‌کانورتور ۲ برابری درکنار لنز ۴۰۰-۱۵۹ میلی‌متری با تله‌کانورتر داخلی ۱.۲۵ برابر نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

المپوس به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی سیستم میکروچهارسوم دوربین‌های عکاسی بدون آینه، به‌تازگی نقشه‌ی راه جدید لنز‌های خود را منتشر کرد. المپوس در این نقشه‌ی راه تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی لنز‌های خود تعیین نکرده است. بااین‌حال نقشه‌ی منتشر شده، از عرضه‌ی ۸ لنز جدید المپوس درکنار ۲۳ نمونه‌ی فعلی (۹ لنز سری M.ZUIKO Pro و ۱۴ لنز M.ZUIKO) طی سال‌های پیش‌رو خبر می‌دهد.

برای مشاهده ابعاد بزرگ‌تر، روی تصویر کلیک کنید

المپوس در جریان کنفرانس روز گذشته‌ی خود، مشخصات یکی از اعضای جدید خانواده‌ی لنز‌های M.ZUIKO خود را منتشر کرد. لنز تله و حرفه‌ای ۴۰۰-۱۵۰ میلی‌متری F4.5 با تله‌کانورتر داخلی ۱.۲۵ برابر، سال آینده در اختیار کاربران دوربین‌های میکرو چهارسوم قرار خواهد گرفت. این لنز فاصله‌ی کانونی ۸۰۰-۳۰۰ میلی‌متری را در استاندارد ۳۵ میلی‌متری ارایه می‌دهد که به‌لطف تله‌کانورتر داخلی خود، امکان افزایش آن به بازه‌ی فوق‌العاده‌ی ۱۰۰۰-۳۷۵ میلی‌متری نیز در دسترس خواهد بود. المپوس خبر خوشحال‌کننده‌ای برای عکاسانی که به فاصله‌ی کانونی بیشتر از مقادیر بالا محتاج هستند، دارد؛ این لنز با تله‌کانورتر ۲ برابری MC20 المپوس نیز سازگار است تا فاصله‌ی کانونی آن به حداکثر ۲۰۰۰ میلی‌متر برسد!

لنز ۴۰۰-۱۵۰ میلی متری المپوس Olympus

لنز تله‌فوتوی جدید المپوس با لرزشگیر‌های پنج محوره‌ی موجود در دوربین‌های این شرکت سازگار خواهد بود تا عکاسان قادر به عکاسی از سوژه‌ها دور و بدون نیاز به سه‌پایه باشند. این لنز همچنین دربرابر شرایط محیطی اعم از نفوذ باران و گرد‌و‌غبار مقاوم است و توانایی فعالیت تا ۱۰- درجه‌ی سانتی‌گراد را نیز دارد. المپوس این لنز را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

تله کانورتر المپوس Olympus

غول ژاپنی دنیای تصویربرداری، همچنین از تله‌کانورتر جدید ۲ برابری خود با نام MC20 نیز رونمایی کرد. این تله‌کانورتر با لنز‌های تله ۱۵۰-۴۰ میلی‌متری F2.8 و ۳۰۰ میلی‌متری F4 سازگار است. به‌گفته‌ی مدیران المپوس، این تله‌کانورتر نیز نیز همانند لنز و دوربین‌های حرفه‌ای این شرکت، دربرابر شرایط محیطی مختلف مقاوم است تا عکاسان بدون نگرانی قادر به عکاسی در شرایط جوی مختلف باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات