تصاویر سدان برقی جیلی GE11 منتشر شد

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
جیلی تصاویری از سدان برقی GE11 منتشر کرده که قرار است طی سه‌ماهه اول سال جاری در بازار چین عرضه شود.
تبلیغات

جیلی تصاویر رسمی از خودروی الکتریکی  سدان GE11 منتشر کرد. خودروساز چینی ۳ تصویر از سدان الکتریکی جدید در صفحه فیسبوک خود به نمایش گذاشت؛ این تصاویر با توضیحات «خودرو جدید جیلی GE11، انرژی جدید، لوگوی جدید، پارادایم جدید» منتشر شده است.

Geely GE11 Electric Sedan / سدان برقی جیلی

اوایل سال جاری هنگامی که جیلی تیزری از GE11 منتشر کرد، جزییات زیادی درباره اولین خودروی برقی خود ارائه نداد. تنها اطلاعات ارائه‌شده به ضریب درگ ۰.۲۳۷۵ و محدود نبودن تولید این مدل به بازار چین اختصاص داشت. در حقیقت جیلی قصد دارد که محصولاتی در سطح جهانی تولید کند و به همین علت تلاش‌های خود را به سمت بازارهای خارج از مرزهای این کشور معطوف می‌کند.

Geely GE11 Electric Sedan / سدان برقی جیلی

در فضای بیرونی سدان برقی GE11، طراحی فست‌بک همراه‌با نکاتی برجسته مانند جلوپنجره بالایی بسته، رینگ‌های آیرودینامیکی و چراغ‌های جلو و عقب باریک به چشم می‌خورد. این خودروی برقی همچنین دارای دستگیره‌های در جمع‌شدنی است و نمایی از لوگوی جدید جیلی را به نمایش می‌گذارد. 

Geely GE11 Electric Sedan / سدان برقی جیلی

به‌لطف تصاویر جدید همچنین می‌توانیم طرح عقب و داخل کابین خودرو را ببینیم. در عقب این سدان برقی اسپویلر کوچک با تریم کرومی «Geely» وجود دارد که به چراغ‌های عقب متصل می‌شود. در داخل کابین خودرو نیز صفحه‌نمایش لمسی روی داشبورد و کنسول مرکزی قرار گرفته که با کنترلر چرخشی برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی، کلید «ignition» و سوئیچ‌های ترمز پارک عرضه شده است. 

Geely GE11 Electric Sedan / سدان برقی جیلی

ابعاد سدان برقی جیلی ۴،۷۳۶ میلی‌متر طول، ۱۸۰۴ میلی‌متر عرض، ۱۵۰۳ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۰۰ میلی‌متر فاصله بین محور اعلام شده است. جیلی GE11 از موتور الکتریکی با توان ۱۷۴ اسب‌بخار بهره می‌برد که امکان دستیابی به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتربرساعت را فراهم می‌کند. این خودرو طی سه‌ماهه اول سال جاری میلادی در چین به فروش می‌رسد، ولی قیمت آن فعلا‌ً مشخص نیست. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات