زوم‌اپ: WaterMinder؛ سلامتی بیشتر با مصرف آب کافی

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نوشیدن آب کافی بر سلامتی همه‌ی قسمت‌های بدن مؤثر است. در این زوم‌اپ، WaterMinder را معرفی می‌کنیم که در انجام این کار به شما کمک می‌کند.
تبلیغات

مصرف آب کافی بر سلامتی بدن تأثیر بسزایی دارد. اپلیکیشن WaterMinder که در این مقاله معرفی می‌کنیم، جزو اپلیکیشن‌های سلامتی محبوب اپ‌استور و اپلیکیشنی کامل درزمینه‌ی مصرف کافی آب است. تاکنون، این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS و macOS عرضه شده است.

زمانی اولین‌بار وارد اپلیکیشن می‌شوید، WaterMinder مشخصات شما مانند وزن و عادت فعالیتتان را می‌پرسد تا میزان آبی را محاسبه کند که باید روزانه مصرف کنید. در این فرایند، می‌توانید واحدهای اندازه‌گیری را نیز تنظیم کنید. همچنین، همه‌ی این موارد را بعدا از قسمت تنظیمات برنامه می‌توانید ویرایش کنید و حتی هدف آب روزانه‌ی خود را به‌‌دلخواه تنظیم کنید.

در صفحه‌ی اول (Hydrate)، مقدار آبی را مشاهده می‌کنید که امروز مصرف کرده‌اید و می‌توانید اطلاعات جدید را اضافه کنید. همچنین، با انتخاب دکمه‌ی کنار «+» می‌توانید اطلاعات مصرف مایعات دیگر را نیز ثبت کنید و خود اپ، درصد تأثیر آن‌ها در مصرف آب را محاسبه می‌کند. تصویر فرد در وسط صفحه نیز، درصد آبی را نشان می‌دهد که مصرف کرده است. با انتخاب آیکون فیسبوک یا توییتر در گوشه‌ی صفحه، منوِ اشتراک‌گذاری بازمی‌شود و می‌توانید اطلاعاتتان را با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

WaterMinder
WaterMinder
WaterMinder

در قسمت History، سابقه‌ی خود را مشاهده می‌کنید و همچنین، با انتخاب «+» در بالای صفحه می‌توانید اطلاعات مربوط‌به روزهای گذشته را اضافه کنید.

WaterMinder
WaterMinder

قسمت Achievements بسیار جالب است و می‌تواند به ایجاد انگیزه برای نوشیدن آب بیشتر کمک کند. در این قسمت، نشان‌های مختفی وجود دارد که با فعالیت مستمر می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

WaterMinder
WaterMinder

بخش تنظیمات نیز امکان تغییر مشخصات، هدف روزانه، واحدها و... را فراهم می‌کند. افزون‌براین در این بخش، دو مطلب مفید درباره‌ی نکات مربوط‌به نوشیدن آب و تأثیر آن بر سلامتی بدن و عملکرد مایعات مختلف در تأمین آب بدن وجود دارد که مطالعه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست. علاوه‌براین در نسخه‌ی iOS، این اپلیکیشن ویجت مناسبی دارد که می‌توان با آن به‌سرعت و بدون ورود به برنامه، اطلاعات نوشیدن آب را اضافه کرد.

WaterMinder
WaterMinder
WaterMinder

نهایتا این اپلیکیشن با طراحی ساده‌اش به کنترل میزان آب مصرفی و رسیدن به حدمطلوب کمک زیادی می‌کند و کاربران نیز از آن بسیار راضی هستند. WaterMinder بیش از ۲ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و کاربران در اپ‌استور به آن امتیاز عالی ۴.۸ و در گوگل‌پلی امتیاز ۴.۳ را داده‌اند. این اپلیکیشن برای اندروید به‌‌رایگان دردسترس است؛ اما نسخه‌ی رایگان آن برای iOS موجود نیست و در اپ‌استور ۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

نکات مثبت

  • طراحی کاربرپسند
  • امکانات مناسب
  • بخش Achievements
  • ویجت کابردی در iOS
  • امکان تغییر آیکون برنامه

نکات منفی

  • نبود نسخه‌ی رایگان برای iOS

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات