TCL در حال توسعه گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر جدیدی است

یک‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین گوشی انعطاف پذیر شرکت تی‌سی‌ال می‌تواند همانند دستبند به مچ دست بسته شود و کارایی یک ساعت هوشمند را داشته باشد.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی CNET، تی‌سی‌ال صاحب امتیاز شرکت‌های تولیدکنند‌ه‌ی گوشی‌های هوشمند بلک‌بری و آلکاتل در حال توسعه‌ی پنچ گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر است. در سال ۲۰۱۶ میلادی، بلک بری امتیاز تولید گوشی هوشمند با برند خود را به TCL واگذار کرد.

تاکنون طرح‌های مفهومی مختلفی برای گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر از سوی تولیدکنندگان مختلف بازار به‌اشتراک گذاشته شده است. اما گزارش اخیرCNET نشان می‌دهد که شرکت TCL درتلاش است تا ایده‌‌های متفاوت و جالبی را برای گوشی‌ هوشمند انعطاف‌پذیر خود به‌نمایش بگذارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که تی‌سی‌ال قصد دارد ۵ گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر متفاوت با سایر طراحی‌های طراحی‌های قبلی، به بازار معرفی کند. 

گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر تی‌سی‌ال همانند دستبند به مچ دست بسته خواهد شد. تصاویر منتشرشده از این گوشی هوشمند، طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهد. البته باید اذعان کنیم که در عمل، ایده‌ی تی‌سی‌ال کاملا جدید و منحصربه‌فرد نیست و پیش از این نیز شرکت‌های دیگری همچون لنوو طرح‌هایی مشابه برای گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر ارائه داده‌اند. پیش‌تر و در سال ۲۰۱۶ میلادی، طرح مفهومی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر لنوو معرفی شد که به‌نوبه‌ی خود هم شبیه به دستبند بود و هم قابلیت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند را داشت. آنشل سگ، تحلیلگر Moor Insights & Strategy در ویدئویی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر لنوو را به‌نمایش گذاشت. 

به جرات می‌توان گفت که اطلاعات بسیار کمی در مورد گوشی‌های هوشمند تی‌سی‌ال فاش شده است. CNET تنها رندرهایی از گوشی انعطاف‌پذیر و تصویری از فایل مستندات پتنت در اختیار داشته و منتشر کرده که چگونگی عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد. هیچ‌کدام از تصاویر منتشر‌شده پاسخگوی سوالات بسیاری که در مورد این دستگاه مطرح می‌شود، نخواهند بود. هنوز معلوم نیست این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر به چه صورت به مچ دست بسته می‌شود. 

براساس آخرین گزارش منتشرشده، به‌نظر می‌رسد تی‌سی‌ال در حال توسعه‌ی ۵ گوشی هوشمند تاشدنی است و نشان می‌دهد که این شرکت ۵ رویکرد متفاوت برای گوشی تاشدنی بعدی خود دنبال می‌کند تا در آینده بتواند محصولی متفاوت به بازار عرضه کند. منبعی آگاه به خبرگزاری The Verge اعلام کرده است که تی‌سی‌ال حرف‌های تازه‌ای برای گفتن در کنگره جهانی موبایل بارسلونا دارد. باید منتظر باشیم ببینیم در کنگره جهانی موبایل تی‌سی‌ال چه اطلاعاتی جدیدی در مورد دستگاه‌های تاشدنی خود ارائه خواهد داد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات