بلک بری امتیاز تولید گوشی هوشمند با برند خود را به TCL واگذار کرد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تی سی اِل (TCL) کمپانی مادر تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند آلکاتل، امتیاز تولید گوشی‌های هوشمند اندروید با برند بلک بری را دریافت کرد.
تبلیغات

بلک‌بری با وجود تمایل به حضور در بازار گوشی‌های هوشمند اندروید، می‌داند که بهترین راه برای ادامه‌ی حیات در این حوزه، همکاری با یک کمپانی دیگر است تا برندش را زنده نگه دارد. از این‌رو در پی یک توافق با تی‌سی‌ال، کمپانی مادر تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند با برند آلکاتل، امتیاز تولید و عرضه‌ی محصولات مبتنی بر اندروید را به این کمپانی واگذار کرد.

تی‌سی‌اِل رسما اعلام کرد در پی یک توافق طولانی‌مدت با بلک‌بری، وظیفه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند اندروید با  این برند را بر عهده خواهد گرفت. بلک‌بری همچنان به ارائه‌ی گواهی استفاده از نرم‌افزار امنیتی و همچنین بلک‌بری هاب ادامه می‌دهد و تی‌سی‌اِل طراحی، تولید، فروش و بازاریابی گوشی‌های هوشمند با برند بلک‌بری را بر عهده خواهد داشت.

توقف تولید گوشی‌های هوشمند توسط بلک‌بری و ارائه‌ی گواهی استفاده از این برند به یک تولیدکننده‌ی دیگر را باید حرکتی هوشمندانه از سوی این کمپانی کانادایی خواند؛ چرا که بلک‌بری همچنان در پی یافتن راه خود در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است. تی‌سی‌اِل و بلک‌بری می‌توانند به صورتی که از این همکاری منتفع شوند، با یکدیگر کار کنند. این دو کمپانی سابقه‌ی همکاری در رابطه با طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند سری DTEK را در کارنامه دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات