وانت فورد رنجر ۲۰۱۹ با تیونینگ سفارشی و قطعات فیبرکربن معرفی شد

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Motion R Design از یک کیت بدنه فیبرکربن برای پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد که ظاهری بسیار اسپرت را برای این خودرو به ارمغان می‌‌آورد.
تبلیغات

فورد رنجر برای تیونرها چندان خودروی ناشناخته‌ای نیست چون در نمایشگاه سما امسال نیز نسخه‌ای نظامی و نسخه‌ای آفرود از این خودرو رونمایی شده بود. یکی از جدیدترین تیونینگ‌های انجام شده روی فورد رنجر توسط شرکتی به‌نام Motion R Design معرفی شده است که شامل شخصی‌سازی و نصب کیت بدنه‌ی فیبرکربن می‌شود. 

Ford Ranger Motion R Design

سازنده‌ی این کیت بدنه آن را به‌عنوان مدل بالاترین و خاص‌ترین پکیج بازار برای خودرو آفرودی مذکور معرفی می‌کند. این کیت تیونینگ شامل گلگیرهای پهن‌تر، رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی، تایرهای آفرودی، باله‌ی فیبرکربنی و سیستم اگزوز یکپارچه با سپر عقب از جنس فولاد ضد زنگ است. 

در قسمت جلوی این وانت تغییرات بسیار مشهود هستند. جلو پنجره‌ی استاندارد فورد با نمونه فیبرکربنی خاص جایگزین شده و تغییراتی نیز روی ورودی‌های هوا اعمال شده است. در قسمت عقب، دیفیوزر زیر سپر عقب و اسپویلر روی صندوق که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند دیده می‌شود. 

Ford Ranger Motion R Design

درون کابین فورد رنجر، تغییرات در مقایسه با بیرون خودرو محدودتر هستند و تنها باید به غربیلک فرمان جدید، تودوزی چرمی و تزیینات فیبرکربن روی داشبورد اشاره کرد. امکان سفارش چرم ناپا برای صندلی‌ها و درها نیز وجود دارد. احتمالا موشن R دیزاین این بسته سفارشی را به قیمت ۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش خواهد رساند. چنین قیمتی بسیار زیاد و قابل‌توجه است چون فورد رنجر در حالت استاندارد به قیمت پایه‌ی ۲۴ هزار و ۴۱۰ دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

Ford Ranger Motion R Design
Ford Ranger Motion R Design
Ford Ranger Motion R Design
Ford Ranger Motion R Design
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات