تصویر و جزئیات جدیدی از دوربین a7S III سونی فاش شد

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویری از دوربین a7S III سونی فاش شده است که براساس آن، شاهد دوربینی بزرگ‌تر و با ضخامت بیشتر خواهیم بود.
تبلیغات

اولین تصویر از دوربین a7S III سونی فاش شده است. البته این تصویر زیاد واضح نیست؛ اما همان‌طورکه می‌بینیم، طراحی‌اش در‌مقایسه‌با مدل‌هایی سری A7 فعلی کمی بزرگ‌تر است. همچنین، این مدل ضخامت بیشتری دارد؛ زیرا سونی برای جلوگیری از داغ‌شدن اجزای داخلی، از دریچه‌‌ی تهویه برای گردش هوا استفاده کرده است.

همان‌طورکه قبلا شایعه شده بود، انتظار می‌رود که a7S III سونی در اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شود. طبق گزارش‌های اخیر، ظاهراً بدنه‌ی دوربین بزرگ‌تر است و این موضوع از تصاویر فاش‌شده از این مدل مشخص است. همچنین براساس شایعات، در آینده‌ای نزدیک دوربین a7S III سونی خواهد توانست ویدئوهای 4K را با سرعت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند؛ اما خبری از فیلم‌برداری 8K نخواهد بود. همان‌طورکه گفتیم، در a7S III سیستم خنک‌کننده‌ای مشابه مدل لومیکس پاناسونیک قرار خواهد داشت. درادامه، مشخصات احتمالی مدل جدید a7SIII سونی ارائه خواهد شد:

  • دوربین a7S III سونی از قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه برخوردار خواهد بود و بدون پشتیبانی از قابلیت 8K ارائه خواهد شد.
  • دوربین a7S III سونی به فن خنک‌کننده‌ای مجهز است که به‌تازگی در مدل Lumix S1H پاناسونیک نیز ارائه شده است.
  • احتمالاً دوربین a7S III سونی، حسگر ۲۴ مگاپیکسلی را از مدل Aa به ارث خواهد برد.
  • قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های سونی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات