طراحی جدید دوربین سه‌گانه و چرخشی هواوی ثبت اختراع شد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی طراحی جدیدی از دوربین چرخشی سه‌گانه برای گوشی‌های هوشمندش ثبت کرده است و احتمالا از این طرح در آینده استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

تولید‌کنندگان گوشی‌ هوشمند تاکنون گزینه‌های زیادی برای طراحی شکاف یا ناچ دوربین سلفی ارائه داده‌اند؛ اما یکی از مدل‌هایی که به‌تازگی نظر بسیاری را به‌خود جلب کرده، طراحی دوربین سلفی پاپ‌آپ است که تغییر بزرگی در طراحی گوشی‌های هوشمند به‌دنبال داشته است. تاکنون فقط چند شرکت مانند سامسونگ و ایسوس از این طراحی استفاده کرده‌اند و حالا هواوی به فکر ساخت گوشی هوشمندی با طراحی مشابه است.

هواوی ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ اختراعی با طراحی دوربین چرخشی برای گوشی‌های هوشمندش ثبت کرده است که در پنل چرخشی آن، شاهد سه دوربین خواهیم بود.

طراحی جدید هواوی

طراحی این دوربین برای گوشی‌ هواوی شبیه به مدل Asus Zenphone 6 است و فقط هواوی به‌جای دو دوربین، از سه دوربین بهره خواهد برد. این طراحی ثبت‌شده از دوربین گوشی‌های هوشمند هواوی می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد، درنتیجه به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دوربین اصلی برای عکاسی سلفی نیز استفاده کنند و بهترین کیفیت را در عکاسی سلفی دراختیار داشته باشند. این دوربین‌ها بسیار باکیفیت خواهد بود و می‌تواند عکس‌های سلفی فوق‌عریض به‌ارمغان آورد.

طراحی جدید هواوی

به‌طور کلی باید گفت این طراحی هواوی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است؛ اما مشخص نیست چه زمانی به مرحله‌ی اجرا برسد. باوجوداین، هواوی هر وقت محصولی با این طراحی به بازار عرضه کند، مطمئنا همه‌ی علاقه‌مندان به فناوری را هیجان‌زده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات