کودک هشت ساله آمریکایی به پردرآمدترین یوتیوبر سال ۲۰۱۹ تبدیل شد

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معمولا از کودکان انتظار می‌رود سرگرم بازی با اسباب‌بازی‌هایشان باشند؛ اما کودکی هشت‌ساله پردرآمد‌ترین یوتیوبر سال ۲۰۱۹ شده است.
تبلیغات

کودکی هشت‌ساله در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۶ میلیون دلار درآمد ازطریق یوتیوب به‌دست آورد و این درآمد چهارمیلیون دلار بیشتر از درآمد سال گذشته‌اش بوده است. براساس اطلاعات مجله‌ی فوربز، Ryan Kaji پسر هشت‌ساله‌ی آمریکایی به‌همراه والدینش از چهار سال قبل کانال یوتیوبی در حوزه‌ی اسباب‌بازی راه‌اندازی کرده و اکنون به پردرآمدترین کانال یوتیوب در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است.

یوتیوب

کانال یوتیوب رایان درواقع با بررسی اسباب‌بازی‌ها به‌راه افتاد و پس از آن، تولید محتوای این کانال به آزمایش‌های علمی و چالش‌ها و ویدئوهای جذاب و فیلم و موسیقی رسید. میلیون‌ها طرفدار از سراسر جهان محتوای او را به‌اشتراک می‌گذارند و کانال یوتیوب رایان بیش از ۲۳ میلیون دنبال‌کننده دارد. ویدئوهای این کودک هشت‌ساله میلیون‌ها بار بازدید می‌شود و به‌طورکلی، بیش از ۳۴ میلیارد بار دیده شده‌ است. ویدئوهای این کانال محبوب معمولا به‌صورت روزانه منتشر می‌شود و بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است. موفقیت در یوتیوب برای ریان فرصت‌های مالی زیادی ایجاد کرده است و بخشی از ۲۶ میلیون دلار درآمد او در سال جاری مربوط به فروش اسباب‌بازی‌های برند و لباس و سایر کالاها بوده است.

درادامه‌ی فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای سال ۲۰۱۹، کانال Dude Perfect در جایگاه دوم قرار گرفته که پنج دوست در ۳۰ سالگی‌شان ورزش می‌کنند و توضیحات ورزشی می‌دهند و رکوردهای گینس را می‌شکنند. این کانال نیز در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد به‌دست آورده است. در جایگاه سوم این فهرست کانال آناستازیا رادینسایا، دختر پنج‌ساله‌ی روسی، قرار دارد که پدرش فیلم‌های جذاب و رنگارنگ و بسیار خلاقانه از او می‌سازد. ویدئوهای آناستازیا باعث شده یوتیوب فضای خوبی برای کودکان شود و این ویدئوهای بامزه نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌ است. آناستازیا ازطریق کانال یوتیوب خود در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۸ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

یوتیوب

مجله‌ی فوربز درواقع افرادی را یوتیوبر یا ستاره‌های یوتیوب می‌داند که درآمد اصلی‌شان ازطریق این رسانه و ساخت و انتشار ویدئو باشد. درآمد این افراد به شکل‌های مختلفی از یوتیوب حاصل می‌شود که می‌توان به تبلیغات، محتوای حمایت‌شده، فروش کالا و... اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات