دوربین تله فوتو پریسکوپ هواوی پی 40 پرو از زوم اپتیکال ۱۰ برابری بهره می‌برد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌دار آتی هواوی، پی ۴۰ پرو، با دوربین تله‌فوتو پریسکوپ و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) معرفی می‌شود.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی درباره‌ی گوشی هوشمند هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شده است. برای مثال، پیش‌تر گفته شده بود پی ۴۰ پرو هواوی بدون خدمات گوگل ماه مارس عرضه می‌شود. همچنین اخباری از رقابت پی ۴۰ پرو هواوی با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ مطرح شده بود. ظاهرا شباهت‌هایی بین دو دستگاه حداقل ازنظر پنل پشتی وجود دارد.

هواوی پی ۳۰ پرو / Huawei P30 Pro

اوایل اردیبهشت‌ گفته شد سامسونگ دوربین جدیدی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری تولید کرده است. اخبار جدید نیز حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۱ با دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری معرفی می‌شود. مینگ چی‌کو، تحلیلگر معروف اپل، اخبار جدیدی از مشخصات دوربین هواوی پی ۴۰ پرو به‌اشتراک گذاشته است.

به‌گفته‌ی چی‌کو، ظاهرا هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین تله‌فوتو پریسکوپ و بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری با استفاده از دو آینه و یک منشور معرفی خواهد شد. این در حالی‌ است که هواوی پی ۳۰ پرو فقط با بهره‌مندی از یک منشور با بزرگن‌مایی پنج‌برابری به بازار عرضه شد.

ناگفته نماند هواوی پی ۴۰ نیز با لنز تله‌فوتو پریسکوپ معرفی می‌شود و قابلیت تصویربرداری با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری دارد. البته در نظر داشته باشید که دوربین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ ازنظر وضوح تصویربرداری، از دوربین گوشی‌ جدید هواوی حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد و از این منظر، سامسونگ درمقایسه‌با هواوی در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌گیرد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات