رولز رویس فانتوم ضدگلوله کلاسن معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رولزرویس فانتوم لیموزین سفارشی ساخت شرکت کلاسن ضدگلوله است و با قیمت ۳/۳ میلیون دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بسیاری فکر می‌کنند که رولزرویس فانتوم بهترین و گران‌ترین خودروی لوکس بازار است، اما امروز می‌خواهیم در مورد خودروی صحبت کنیم که براساس فانتوم ساخته شده با این حال در کلاس متفاوتی قرار می‌گیرد. خودرویی که در تصاویر می‌بینید برای حمل‌و‌نقل افراد مهم طراحی شده است و سطح بسیار بالایی از حفاظت را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند. این یک نسخه‌ی ضد گلوله از رولزرویس فانتوم بوده که فاصله‌ی محوری بیشتری دارد و ۳ میلیون یورو (۳/۳ میلیون دلار) قیمت خورده است.

bulletproof Rolls-Royce Phantom tuned bu Klassen

این خودرو توسط شرکتی به‌نام کلاسن (Klassen) ساخته شده که قبلا نیز خودروهای خاص و جذاب زیادی را عرضه کرده بودند. کلاسن فاصله‌ی محوری این مدل را بیش از یک متر نسبت به مدل استاندارد افزایش داده است. پس از اعمال این تغییرات طول کلی خودرو به ۷۰۳۲ میلی‌متر رسید تا محصول رولزرویس سرنشینان زیادی را در کمال راحتی و امنیت درون خود جای دهد. 

bulletproof Rolls-Royce Phantom tuned bu Klassen

توانایی‌های این خودرو تنها محدود به‌راحتی و لوکس بودن نیست بلکه طبق گفته‌ی سازنده‌، این مدل می‌تواند سطح حفاظتی B7 را برای سرنشینان خود فراهم کند. استاندارد B7 یعنی خودرو توانایی مقاومت در برابر شلیک گلوله و مواد انفجاری کوچک را دارد و این می‌تواند شانس نجات یافتن سرنشینان از مناطق خطرناک را افزایش دهد.

bulletproof Rolls-Royce Phantom tuned bu Klassen

درون کابین این رولزرویس فانتوم ضد گلوله امکانات زیادی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید، سیستم صوتی حرفه‌ای و بسیاری امکانات لوکس دیگر اشاره کرد. موضوع شایان توجه دیگر، عدم اشاره‌ی سازنده به تغییرات فنی خودرو است؛ رولزرویس فانتوم استاندارد از پیشرانه‌ی V12 تویین توربو با حجم ۶.۷۵ لیتر استفاده می‌کند که برای تکان دادن وزن ۲.۶ تنی این مدل کفایت می‌کند اما از آن‌جایی که قدرت بیشتر هیچ وقت بد نیست شاید این لیموزین موتوری قوی‌تر از مدل کارخانه‌ای داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات