کانن درحال تست دوربین جدید EOS R Mark II برای معرفی در نمایشگاه فتوکینا

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
کانن برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌های بزرگی دارد و طبق جدیدترین گزارش‌ها، در نیمه‌ی اول سال آینده دو دوربین فول فریم بدون آینه عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

برنامه‌های سال ۲۰۲۰ کانن قطعا برای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان به عکاسی بسیار جذاب خواهد بود چراکه این شرکت دو دوربین جدید فول فریم بدون آینه از سری EOS R که یکی از آن‌ها مدل EOS R MARK II است را با وضوح فوق‌العاده عرضه خواهد کرد.

ظاهرا در حال حاضر مدل EOS R MARK II در حال تست و آزمایش بوده و انتظار می‌رود که در نمایشگاه تجاری فتوکینا که برای صنعت عکاسی و تصویربرداری است، در ماه مه سال ۲۰۲۰ منتشر شود. به‌نظر می‌رسد که این خبر از بیانیه‌ای که کانن هفته‌ی گذشته با فتوکینا به اشتراک گذاشته نشات می‌گیرد زیرا در این بیانیه، کانن گفته است که مشتاق معرفی محصولات جدید و محصولات مفهومی در فتوکینا بوده‌ و از این طریق می‌تواند به موفقیت صنعت عکاسی و تصویربرداری کمک کند.

نکته‌ی جالب این است که عرضه‌ی EOS R جدید فقط کمی بیش از یک سال طول کشیده و این باعث می‌شود که Mark II به‌روزرسانی بسیار سریع‌تری را نسبت به آنچه انتظار داشتیم منتشر کند. درواقع به‌گفته‌ی برخی منابع نزدیک به کانن، انتظار می‌رود که EOS R Mark II به‌زودی در بهمن ماه با یک حسگر ۷۵ مگاپیکسلی، اسلات کارت دوگانه و موارد دیگر ارائه شود.

در نهایت این تمام اخباری است که تاکنون از کانن منتشر شده و ظاهرا این شرکت سعی خواهد کرد تا گام به گام با سونی در بازار دوربین‌های فول فریم بدون آینه رقابت کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات