سرویس جی سوئیت با دستیار هوشمند گوگل یکپارچه شد

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سرویس جی‌سوئیت با دستیار هوشمند گوگل یکپارچه و ابزارهای جدیدی همچون امکان مدیریت تقویم و ارسال هوشمند و امکانات بیشتر دیگری به آن اضافه شد.
تبلیغات

سرویس جی‌سوئیت یکی از بهترین راهکارهای all-in-one برای محیط‌های کاری است. براساس آخرین اخبار، ابزارهای جدیدی ازجمله یکپارچه‌سازی با گوگل اسیستنت به جی‌سوئیت اضافه شده است. ابزارهای جدید در Google Docs شامل بررسی گرامر متن مبتنی‌بر هوش مصنوعی و تصحیح خودکار املای کلمات است. گوگل اسیستنت می‌تواند برنامه‌های تقویم کاربران جی‌سوئیت را برای آن‌ها مرور کند و کاربران نیز می‌توانند رویدادهای مهم تقویم را با کمک دستیار هوشمند گوگل مدیریت کنند.

 جی سوئیت

گوگل اعلام کرد جی‌سوئیت با کیت سخت‌افزار Asus Hangouts Meet نیز یکپارچه‌سازی شده است. بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند با استفاده از گوگل اسیستنت برای همکاران خود پیام ارسال و تماس‌های کنفرانسی برقرار کنند. گوگل امیدوار است ویژگی‌های اضافه‌شده به جی‌سوئیت بتواند به صاحبان مشاغل و کارمندان آن‌ها کمک کند تا مسئولیت‌های کاری خود را بهتر مدیریت کنند.

در نظر داشته باشید که در‌حال‌حاضر فقط نسخه‌ی بتای آزمایشی جی‌سوئیت یکپارچه‌سازی‌شده با گوگل اسیستنت دراختیار کاربران قرار دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی نسخه‌ی پایدار این سرویس به‌همراه گوگل اسیستنت دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات