هوای میت پد پرو احتمالا چهارم آذر معرفی می‌‌شود

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت‌پد پرو، اولین تبلت دارای صفحه‌نمایش حفره‌دار و دو دوربین در پشت جهان، احتمالا ۲۵ نوامبر (۴ آذر) درکنار دیگر محصولات خانواده‌ی میت معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد این شرکت در رویدادی ۲۵ نوامبر (۴ آذر) خود در شانگهای، محصولات جدید سری میت را رونمایی خواهد کرد. یو اعلام نکرد این محصولات دقیقا چیست؛ اما احتمال می‌رود یکی از آن‌ها، تبلت میت‌پد پرو باشد که قبلا درباره‌اش شنیده بودیم.

هواوی هنوز دقیق هیچ اطلاعاتی درباره‌ی میت‌پد پرو اعلام نکرده است؛ اما به‌لطف تصاویر فاش‌شده، می‌دانیم صفحه‌نمایشی حفره‌دار حاشیه‌های باریک دستگاه را احاطه کرده است. این تبلت همچنین از قلم استایلوس و کیبورد مغناطیسی پشتیبانی می‌کند و دوربینی دوگانه مجهز به فلش LED در عقب دارد. شایان ذکر است تبلت هواوی میت‌پد ممکن است از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش نیز بهره ببرد.

هواوی میت پد پرو

همچنین، شایعه شده است میت‌پد پرو به تراشه‌ی کرین ۹۹۰ و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود و در چهار گزینه‌ی رنگ سفید، سیاه، سبز و نارنجی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. میت‌پد پرو به‌تازگی گواهینامه‌ی 3C را دریافت و در این مرحله، این وب‌سایت معتبر چینی پشتیبانی از شارژ ۴۰ ولتی تبلت جدید هواوی را تأیید کرده است.

هواوی میت پد پرو

ممکن است هواوی نسخه‌ی عادی و بدون پسوند پرو را نیز هم‌زمان با نسخه‌ی پرو عرضه کند؛ اما باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از این تبلت ارائه شود.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی و تبلت را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات