AMD عملکرد بالای نسل سوم پردازنده‌های تردریپر را به‌نمایش گذاشت

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
AMD برای نشان‌دادن قدرت پردازنده‌های جدیدش، از نرم‌افزار Adobe Premiere در ویدئو تبلیغاتی استفاده کرد.
تبلیغات

AMD، شرکت آمریکایی فعال در صنعت نیمه‌رساناها، پردازنده‌های جدید خود را رونمایی کرد. محصولات جدید AMD که از خانواده‌ی پردازنده‌های نسل سوم رایزن تردریپر (Ryzen Threadripper) به‌شمار می‌آیند، مدل‌های ۳۲ هسته‌ای 3970x و ۲۴ هسته‌ای 3960x هستند که در ساخت آن‌ها از معماری ۷ نانومتری ذن ۲ (Zen2) و حافظه‌ی کش ۱۴۰/۱۴۴ مگابایت و حداکثر ۸۸ مسیر ارتباطی PCIe 4.0 استفاده شده است.

AMD در ویدئویی که روز دوشنبه‌ی گذشته ٰبرای معرفی محصول جدید خود منتشر کرد، با هدف نشان‌دادن عملکرد موردانتظار از پردازنده‌های تردریپر از چند مثال استفاده کرد. یکی از مثال‌های ارائه‌شده، افزایش ۴۷ درصدی عملکرد نرم‌افزار Adobe Premiere بود. آن‌طورکه AMD می‌گوید، این افزایش چشمگیر عملکردی با استفاده‌ از پردازنده‌ی 3970X ممکن شده و درمقایسه‌با استفاده از برترین پردازنده‌ی HEDT موجود در بازار به‌دست آمده است.

در ویدئو AMD که در بالا مشاهده می‌کند، نگاهی دقیق‌تر به جنبه‌های فنی پردازنده‌های نسل سوم AMD انداخته شده است. هر دو مدل از ابتدای روز بیست‌و‌پنجم نوامبر در سرتاسر جهان دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. تردریپر رایزن 3960X و 3970X به‌ترتیب با قیمت‌های ۱،۳۹۹ و ۱،۹۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات