گلکسی اس 10 لایت با حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک مشاهده شد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اخبار منتشرشده ازطریق GalaxyClub، گلکسی اس ۱۰ لایت با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.
تبلیغات

باتوجه‌به نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، اطلاعات جدیدی درباره‌ی گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ ازطریق GalaxyClub به‌اشتراک گذاشته شده و گوشی هوشمند سامسونگ را با شماره‌ی مدل SM-G970U و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام نشان می‌دهد که در این آزمایش شرکت کرده است.

گلکسی اس ۱۰ لایت ارزان‌قیمت‌ترین مدل در بین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ خواهد بود که قرار است با اندروید ۹ پای در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا به بازار عرضه شود. از بین مشخصات منتشرشده، هیچ‌کدام به‌اندازه‌ی حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی شگفت‌انگیز نیستند. ظاهرا شاهد پیشرفت چشمگیری درمقایسه‌با نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس ۹ با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی خواهیم بود.  

گلکسی اس 10 لایت

شاید یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین نکات این گوشی هوشمند به عملکرد دستگاه مربوط می‌شود.  گلکسی اس ۱۰ لایت در آزمایش تک‌هسته‌ای موفق شد امتیاز ۱۹۸۶ و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۶۲۶۶ را کسب کند. البته تنها نتیجه‌ای که از دستگاه آزمایش‌شده به‌دست می‌آید، این است که دستگاه ازنظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهینه‌سازی نشده و در آزمایش شرکت کرده است. درنتیجه، نتایج به‌دست‌آمده وضعیت عملکرد گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ را به‌خوبی نشان نمی‌دهد. 

انتظار می‌رود سایر مدل‌های گلکسی S10 ازجمله گلکسی اس ۱۰ اج و گلکسی اس ۱۰ پلاس با همین تراشه به بازار عرضه شوند. باید ببینیم این گوشی‌های هوشمند نیز با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد یا اینکه سامسونگ درنظر دارد آن‌ها را با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه کند یا اینکه مدل‌های پرچم‌دار گران‌قیمتش را حتی با حافظه‌ی رم بیشتری معرفی کند.

افزون‌براین، انتظار می‌رود Galaxy S10 Lite با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه‌ی پاور معرفی شود. این دستگاه از باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که می‌تواند به‌مدت یک روز کامل کاری شارژ لازمِ کاربران را تأمین کند. 

احتمالا سامسونگ گلکسی S10 را قبل از کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری، یعنی ۲۰ فوریه (برابر با اول اسفند) رونمایی کند. درنتیجه، این احتمال وجود دارد در اوایل مارس (برابر با نیمه‌ی اول اسفند) به بازار عرضه خواهد شد. به‌علاوه، انتظار می‌رود درنهایت معرفی مدل گلکسی اس ۱۰ با امکان اتصال به شبکه‌ی 5G را نیز شاهد باشیم. نسخه‌ی 5G چهارمین نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند این سری خواهد بود و احتمالا اواخر سال جاری میلادی در ایالات متحده‌ی آمریکا و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات