نسخه لایت و پلاس گلکسی اس 10 در بنچمارک دیده شدند

پنج‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هرروز، شایعات جدیدی درباره‌ی گوشی گلکسی اس‌ ۱۰، پرچم‌دار بعدی سامسونگ را شاهد هستیم. امروز، نیز جزئیاتی از این گوشی در یکی از بنچمارک‌ها منتشر شده است.
تبلیغات

مدل‌های سه‌گانه‌ی گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) تقریبا سه ماه دیگر در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ در شهر بارسلون معرفی خواهند شد. به‌همین‌دلیل، هر‌چه به زمان معرفی این گوشی هوشمند پرچم‌دار نزدیک می‌شویم، شایعات درباره‌ی آن بیشتروبیشتر می‌شوند. آخرین اطلاعات به‌دست آمده مربوط به بنچمارک مرورگر HTML 5 است که جزئیاتی از گران‌ترین مدل این گوشی، یعنی گلکسی اس‌ ۱۰ پلاس (Galaxy S10 Plus) و مدل ارزان‌تر آن، گلکسی اس‌ ۱۰ لایت (Galaxy S10 Lite) را نشان می‌دهد.

شماره‌ی مدل‌های هر‌ دو دستگاه در این بنچمارک مشخص شده است. شماره‌ی مدل SM-G970 به نسخه‌ی لایت و شماره‌ی مدل SM-975 به نسخه‌ی پلاس این گوشی مربوط هستند. نتایج به‌دست‌آمده از آزمون‌ها نشان می‌دهد نسخه‌ی لایت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ صفحه‌نمایشی به‌اندازه‌ی ۳۶۰ در ۷۶۰ خواهد داشت که نشان‌دهنده‌ی رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹ این گوشی است.

glaxy s10 lite/گلکسی اس 10 لایت

گفتنی است نسخه‌ی پلاس نیز صفحه‌نمایشی به‌اندازه‌ی ۴۱۲ در ۸۶۹ خواهد داشت که این به‌معنی رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا رزولوشن QHD+ است.

glaxy s10 lite/گلکسی اس 10 لایت

نکته‌ی جالبی که در این نتایج دیده می‌شود، آن است که نسخه‌ی لایت عملکرد بهتری در آزمون مرورگر HTML 5 داشته است. البته این موضوع ممکن است بدین دلیل باشد که هر دو دستگاه هنوز در‌حال‌توسعه هستند. به‌هر‌حال برای فهمیدن جزئیات کامل و دقیق درباره‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تا زمان معرفی رسمی آن باید صبر کنیم.

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی و نوکیا در این بخش برای مقایسه، مشاهده تجربه‌ی دیگر کاربران و ... در دسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات