نوار LED هوشمند ۲ متری EVE رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Eve یک نوار LED هوشمند با قابلیت تغییر رنگ و کنترل نوردهی را به CES لاس‌وگاس آورده تا با محصول مشابه و محبوب فیلیپس رقابت کند.
تبلیغات

روز به روز بر تعداد محصولات هوشمند قابل اتصال به اینترنت اشیاء افزوده می‌شود و در CES امسال نیز شاهد عرضه‌ی محصولات مختلف از این دست از سوی شرکت‌های گوناگون هستیم. کمپانی Eve هم در CES امسال از یک نوار LED دو متری رونمایی کرده که قرار است با قیمت ۷۹ دلار وارد بازار جهانی شود. امروز کمپانی تی‌پی‌لینک نیز محصول مشابهی را با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد.

نوار LED هوشمند Eve می‌تواند روی هر سطحی قرار گرفته یا دور اجسام مختلف پیچیه شود تا نور مورد نظر شما را به آن بخش اضافه کند و دکوراسیون منزل یا محل کار شما را جذاب‌تر کند. این نوار می‌تواند روی کانتر آشپزخانه، پشت تلویزیون، پشت مبلمان یا در قفسه قرار گیرد. اگر کاربر بخواهد می‌تواند چند نوار ۲ متری را به یکدیگر متصل کرده و طول نوار را تا ۱۰ متر افزایش دهد. 

از آنجایی که با یک نوار LED هوشمند طرف هستیم، امکان کنترل روشنایی و نور آن از طریق دستیار صوتی سیری و پلتفرم HomeKit اپل میسر است. از همین طریق نیز می‌توانید رنگ نوار را تغییر دهید. علاوه بر این، یک اپلیکیشن اختصاصی هم برای کنترل نور، زمان‌بندی، تغییر شدت روشنایی و غیره در نظر گرفته شده است. 

از نظر شدت روشنایی، نوار نورانی Eve می‌تواند ۱۸۰۰ نیت را ایجاد کند و این در حالی است که شدت روشنایی محصول مشابه از سوی کمپانی نام‌آشنای فیلپس به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات