۷ ابزار هوشمند جدید به محصولات خانه هوشمند تی‌پی‌لینک اضافه شد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر جزو طرفداران خانه هوشمند و محصولات متصل به اینترنت اشیاء هستید، تی‌پی‌لینک ۷ محصول جدید را به سری محصولات خانه هوشمند خود که تحت عنوان Kasa شناخته می‌شوند، افزوده است.
تبلیغات

تی‌پی‌لینک محصولات خانه‌ی هوشمند خود را تحت برند Kasa عرضه می‌کند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2019، هفت محصول جدید را به سری Kasa اضافه کرده تا راه‌حل خانه هوشمند خود را کامل‌تر کند.

زنگ‌در هوشمند 

تی‌پی‌لینک یک زنگ‌در ویدیویی و هوشمند را به CES امسال آورده که از رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند تا تصویر واضحی از اشخاصی که پشت در هستند، به کاربر نمایش دهد. دوربین این زنگ‌در از فناوری HDR و اینفرارد پشتیبانی می‌کند تا در تاریکی شب یا شرایط با نور زیاد، تصویر محیط پشت در خانه را به خوبی نمایش دهد. این محصول دارای میکروفن داخلی و اسپیکر با قابلیت کنترل نویز و اکو صدا است. زنگ‌در هوشمند تی‌پی‌لینک قابلیت تشخیص چهره را به کمک موتور هوش‌مصنوعی داخلی خود ارائه می‌کند تا اعضاء خانواده یا دوستان شما را از افراد غریبه تمیز دهد. 

این محصول می‌تواند ویدیوهای ضبط شده از افرادی که زنگ‌در خانه را زنده‌ هستند به مدت ۲ روز ذخیره کند؛ اما اگر نیاز به ذخیره تعداد روزهای بیشتر داشته باشید باید عضو سرویس اشتراکی Kasa Care شوید. 

زنگ‌در هوشمند تی‌پی‌لینک نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود. 

 دوربین امنیتی بی‌سیم فضای باز 

عضو دیگر خانواده Kasa، یک دوربین امنیتی مخصوص فضای بیرونی با پشتیبانی از اتصال وای‌فای است که از باتری قابل‌شارژ داخلی بهره می‌برد تا در صورت قطعی برق نیز به فعالیت خود ادامه دهد. این دوربین از رزولوشن 1080p بهره می‌برد و می‌تواند با همین کیفیت نیز تصویر را بصورت زنده به آیفون یا گوشی اندرویدی شما منتقل کند. یک هاب هم برای این دوربین در نظر گرفته شده است که باتری داخلی دوربین را تقویت می‌کند و قابلیت آژیر و ضبط صدا را به آن می‌افزاید.

Kasa Security Camera

ویدیوها ضبط شده در فضای ابری به مدت ۲ روز بصورت مجانی ذخیره می‌شوند؛ اما اگر مایل باشید تعداد روزهای ضبط ویدئو در فضای ابری را افزایش دهید باید مشترک سرویس مربوطه شوید و هزینه آن را پرداخت کنید. این محصول نیز در نیمه اول ۲۰۱۹ عرضه می‌شود اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. 

دوربین امنیتی مناسب فضای داخلی

محصول دیگر از خانواده Kasa، یک دوربین امنیتی برای فضای داخلی است که از ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و قادر است صدا را نیز ضبط کند. لنز دوربین از زوایه‌ی ۱۳۰ درجه پشیتبانی می‌‌کند و قابلیت دید-در-شب آن کمک می‌کند تا در تمام ساعات شبانه‌روز فضای تحت پوشش دوربین تحت نظر باشد. 

Kasa Security Camera

این دوربین نیز قادر به استریم تصاویر بصورت زنده روی گوشی هوشمند است و از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند بصورت زنده، هشدار دریافت کند یا تصویری از حرکت جسم یا شخص در منطقه‌ی تحت پوشش دوربین را روی گوشی هوشمند خود دریافت کند. این امکان از طریق فناوری تشخیص حرکت میسر می‌شود. 

این دوربین امنیتی با قیمت ۵۰ دلار در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. 

سوییچ هوشمند بی‌سیم برای روشن و خاموش کردن چراغ با پشتیبانی از دستیارهای صوتی

مایل هستید تا چراغ‌های خانه را از طریق دستیارهای صوتی مانند الکسا یا گوگل اسیستنت روشن و خاموش کنید؟ عضو جدید خانواده‌ی Kasa با نام Wi-Fi Light Switch قادر است تا از طریق گوشی یا دستیارهای صوتی چراغ‌های خانه را کنترل کند. این محصول دارای اسپیکر و میکروفن داخلی است.

Kasa Wifi Switch

سوییچ هوشمند تی‌پی‌لینک دارای سنسور حرکتی و همچنین لامپ LED برای تشخیص در تاریکی است. این محصول نیز در نیمه اول ۲۰۱۹ عرضه می‌شود اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. 

چندراهی برق وای‌-فای 

تی‌پی‌لینک برای کنترل روی ابزارهای غیرهوشمند خانگی نیز یک چندراهی برق وای‌-فای را با نام Wi-Fi Power Outlet به CES امسال آورده است تا از طریق آن بتوانید ابزارهای غیر هوشمند را خاموش و روشن کرده یا برای آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی کنید که در چه ساعاتی از روز روشن باشند. این چندراهی نیز از طریق دستورها صوتی قابل کنترل است. 

چندراهی هوشمند تی پی لینک

چندراهی هوشمند تی‌پی‌لینک در سری Kasa با قیمت ۴۰ دلار از فوریه ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. 

نوار  LED هوشمند

آخرین عضو جدید خانواده‌ی Kasa یک نوار ۲ متری LED است که از ۸ کنترلر مستقل بهره می‌برد تا بخش‌های مختلف این نوار را بصورت روشن یا خامش کرده و رنگ نور آن را تغییر دهد. به این ترتیب کاربر می‌تواند افکت‌های نوری را اعمال کرده و نورپردازی مکان مورد نظر خود را به میل و سلیقه‌ی خود تغییر دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات