دو رنگ جدید گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو به‌زودی معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس آخرین اخبار فاش‌شده انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی دو رنگ جدید از گوشی هوشمند هواوی میت ۲۰ پرو به بازار باشیم.
تبلیغات

مهرماه ۱۳۹۷ (اکتبر ۲۰۱۸)، گوشی‌های هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی معرفی شدند. هم‌اکنون هواوی میت ۲۰ در پنج رنگ مختلف براساس بازاری که در آن عرضه شده ‌است، در دسترس کاربران قرار دارد. براساس آخرین اخبار به‌نظر می‌رسد باید منتظر دو رنگ جدید دیگر باشیم تا تنوع رنگ این گوشی هواوی به هفت رنگ متفاوت برسد.

براساس آخرین اخبار فاش‌شده، هواوی میت ۲۰ پرو قرار است در دو رنگ آبی (Comet Blue) و قرمز (Fragrant Red) به بازار عرضه شوند. انتظار می‌رود این دو رنگ در آینده‌ی نزدیک در چین به‌صورت رسمی معرفی شوند و احتمال دارد خیلی زود در سایر بازارها نیز عرضه شوند.

میت 20 پرو

در خبر فاش‌شده درباره‌ی رنگ‌های جدید هواوی میت ۲۰ پرو، تصویری از گوشی هوشمند به رنگ قرمز به اشتراک گذاشته شده ولی تنها نام رنگ آبی در خبر ذکر شده و تصویری از از آن منتشر نشده است. باتوجه به تصویر، ظاهرا رنگ هواوی میت ۲۰ پرو قرمز یک‌دست است و حالت گرادیانی ندارند. البته تصویر ممکن است نتواند به‌خوبی رنگ جدید گوشی هوشمند هواوی را به‌تصویر بکشد و قطعا باید صبر کنیم تا رنگ‌های جدید به‌طور رسمی معرفی شوند.

درباره‌ی رنگ آبی نیز نمی‌توانیم اظهارنظر قطعی داشته باشیم و دقیقا مشخص نیست باید انتظار دقیقا چه رنگی را داشته باشیم. البته این احتمال وجود دارد که رنگ آبی معمولی معرفی شود که در تضاد رنگی با رنگ قرمز هواوی میت ۲۰ پرو قرار دارد. هم‌اکنون هواوی میت ۲۰ پرو در رنگ‌های سبز، مشکی، آبی، صورتی، طلایی و مشکی به بازار عرضه شده‌ است؛ البته همه‌ی رنگ‌ها در همه‌‌ی بازارها در دسترس کاربران قرار ندارد. 

هواوی میت ۲۰ پرو / Huawei Mate 20 pro

گوشی‌های هوشمند سری Huawei Mate ۲۰ در ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی شدند و هواوی تا امروز توانسته است بیش از ۵میلیون دستگاه گوشی هوشمند میت ۲۰، میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ ایکس در بازار به‌ فروش برساند. همچنین شرکت چینی ادعا می‌کند که در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز توانسته بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند به‌فروش برساند که این رقم فراتر از انتظاراتشان بوده است. هواوی برای سال ۲۰۱۹ نیز هدفگذاری جدید مشخص کرده است و بی‌شک قصد دارد رکورد سال ۲۰۱۸ خود را بشکند و از آن نیز فراتر برود. 

با چنین رکورد فروشی انتظار می‌رود هواوی بتواند رتبه‌ی دوم اپل را در بازار جهانی از آن خود کند. هواوی با عرضه گوشی هوشمند بیشتری در فصل دوم ۲۰۱۸، از اپل پیشی گرفت. اگر هواوی بتواند فروش خوبی داشته باشد، انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ نیز برای مدت زمانی طولانی بتواند از اپل پیشی بگیرد. هرچند مشکلاتی که هواوی در بازار ایالات متحده با آن مواجه شده تا حدی بر میزان فروش گوشی‌های هوشمند آن تاثیر منفی گذاشته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات