استون مارتین DBS سوپرلجرا نسخه تگ هویر معرفی شد

سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استون مارتین نسخه‌ی سفارشی تگ هویر برای DBS سوپرلجرا را معرفی کرد که تنها ۵۰ دستگاه از آن همراه‌با ساعت منحصربه‌فرد تگ هویر عرضه خواهد شد.
تبلیغات

نگاهی به مدل مسابقه‌ای استون مارتین ونتیج GT3 بیاندازید که چگونه مصمم و استوار به نظر می‌رسد؛ با نگاه به چنین محصولاتی مغز انسان به‌طور ناخودآگاه به یاد ساعت می‌افتد. ساعت و خودروهای باکیفیت، از گذشته‌های دور تناسب بسیار زیادی با یکدیگر داشته‌اند. ساخت دست انسان، کیفیت، دقت، توجه به جزییات و سایر موارد در آن‌ها مشترک هستند و در هنگام تماشای موتوراسپرت این هماهنگی و پیوستگی به‌صورت تبلیغات محیطی خود را نشان می‌دهد. نتیجه‌ی چنین همکاری‌هایی اغلب به‌صورت ساخت ساعت سفارشی خود را نشان می‌دهد؛ اما Aston Martin و TAG Heuer می‌خواستند توافق همکاری خود را که پاییز امسال اعلام شد، به سمتی دیگر هدایت کنند. این قرارداد صرفاً برای تبلیغات در پیست نیست و دو شرکت قصد دارند مدل استون مارتین DBS Superleggera نسخه‌ی تگ هویر را معرفی کنند که با ساعت منحصربه‌فردی عرضه خواهد شد.

Aston Martin DBS Superleggera TAG Heuer Edition / استون مارتین

جزییات این مدل سفارشی استون مارتین DBS سوپرلجرا محدود است، اما خودروساز بریتانیایی چند تصویر از فضای داخل کابین و بیرون آن منتشر کرد. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود از رنگ سیاه موناکو برای بدنه به همراه قطعات فیبر کربن استفاده شده است. طرح‌های قرمز رنگ که به‌خصوص در تایرهای پیرلی و کالیپرهای ترمز حضور دارند، زیبایی بیشتری به این خودروی اسپرت می‌بخشند. 

Aston Martin DBS Superleggera TAG Heuer Edition / استون مارتین

فضای داخل کابین نیز همخوانی زیادی با بیرون خودرو دارد؛ به وضوح تودوزی و قطعات قرمز رنگ را می‌توان در سراسر کابین سیاه استون مارتین DBS سوپرلجرا مشاهده کرد. همچنین دوخت مثلثی شکل روی صندلی‌ها، دسته صندلی‌های مرکزی و پنل‌های در خودرو دیده می‌شود که در ترکیب با لوگوی تگ هویر در پشتی صندلی‌ها، جلوه‌ی بی‌نظیری دارند. 

Aston Martin DBS Superleggera TAG Heuer Edition / استون مارتین

استون مارتین هنوز قیمت این مدل سفارشی را اعلام نکرده است، اما مطمئناً بسیار گران‌قیمت خواهد بود. گفته می‌شود که تنها ۵۰ دستگاه استون مارتین DBS سوپرلجرا نسخه‌ی تگ هویر ساخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات