مایکروسافت، آفیس 2019 را برای ویندوز و مک منتشر می‌کند

دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
روند انتشار آفیس ۲۰۱۹، جدیدترین نسخه‌ی آفیس مایکروسافت از امروز روز دوشنبه برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک آغاز می‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت از امروز دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷، انتشار آفیس ۲۰۱۹ را برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک آغاز می‌کند. این به‌روزرسانی برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگانی طراحی شده است که مشترک سرویس آفیس ۳۶۵ مایکروسافت با به‌روزرسانی‌های ماهانه نیستند. آفیس ۲۰۱۹ در اصل، زیرمجموعه‌ی ویژگی‌هایی است که در طول سه سال گذشته به آفیس ۳۶۵ افزوده شده‌اند و شامل انتشار به‌روزرسانی برای ورد، اکسل، پاورپوینت، اوتلوک، پروجکت، ویزیو، اکسس و پابلیشر است.

آفیس ۲۰۱۹ دربردارنده‌ی جامدادی و نوار سفارشی‌سازی مشترک در تمام اپلیکیشن‌های آفیس خواهد بود. مایکروسافت همچنین حالت فوکوس را به همراه یک مترجم جدید و بهبودهای دسترس‌پذیری به ورد آورده است. علاوه بر این، انتقال شکل، پشتیبانی از نگاره‌‌سازی برداری مقیاس‌پذیر (SVG) و مدل سه‌بعدی و خروجی ویدئوی 4K از جمله‌های ویژگی‌های تازه‌ی پاورپوینت محسوب می‌شوند.

علاوه بر این به‌روزرسانی‌های اختصاصی، اکسچنج سرور ۲۰۱۹ و اسکایپ برای کسب‌وکار سرور ۲۰۱۹، شیرپوینت سرور ۲۰۱۹ و پروجکت سرور ۲۰۱۹ نیز در هفته‌های آتی برای کسب‌وکارها منتشر خواهند شد. آفیس ۲۰۱۹ ابتدا در دسترس مشتریان تجاری صاحب لایسنس‌های چندگانه قرار می‌گیرد و سپس مصرف‌کنندگان و دیگر مشتریان تجاری در هفته‌های پیش‌رو قادر به دریافت آن خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات