اولین تصاویر غیررسمی از کروم بوک جدید گوگل به‌ اشتراک گذاشته شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصاویر فاش‌شده از کروم‌بوک جدید گوگل، پیش از رونمایی رسمی در تاریخ ۱۷ مهرماه منتشر شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود گوگل، در کنار آخرین گوشی هوشمند پرچمدار پیکسل، کروم‌بوک جدیدی با رمز Nocturne را در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۸ برابر با ۱۷ مهرماه ۱۳۹۷ رسما معرفی کند.

وب‌سایت AboutChromebooks، تصاویر جدیدی از کروم‌بوک گوگل به‌ اشتراک گذاشته است که طراحی ظاهری محصول بعدی گوگل را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر‌ شده، دو صفحه‌کلید تبلت ChromeOS، محصول شرکت Brydge، به‌خوبی دیده می‌شوند. پیشتر گفته شده بود که پیکسل‌بوک جدید گوگل با حاشیه باریک و کیبورد جداشدنی ۱۷ مهرماه معرفی می‌شود.

Nocturne احتمالا با دو پورت USB-C معرفی خواهد شد. براساس آنچه در تصویر دیده می‌شود، ظاهرا یکی از پورت‌ها، در قسمت پایین سمت چپ نمایشگر قرار دارد و پورت دیگر در سمت راست قرار دارد. نمایشگر کروم‌بوک جدید گوگل از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، که مشابه پیکسل‌بوک فعلی گوگل است.

کروم بوک گوگل

در تصویر دیگری که فاش شده است، سنسور اثر انگشت در قسمت بالای لپ‌تاپ دیده می‌شود. چند روز قبل نیز در خبرهای منتشرشده بر اساس رمز فاش‌شده، وجود سنسور اثرانگشت در کرم‌بوک جدید گوگل تایید شد. در تصویر چندین میکروفون مربوط به محصول دیده می‌شود. انتظار می‌رود که کروم‌بوک Nocturne دارای ویژگی Acoustic Echo Cancellation باشد که باعث بهبود کیفیت صدا و تماس‌های ویدئویی خواهد شد. 

کروم بوک گوگل

همان‌طور که گفته شد، انتظار می‌رود که کروم‌بوک جدید گوگل در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه رونمایی و در ماه نوامبر (آبان‌ماه)‌ به بازار عرضه شود. نام رمز کروم‌بوک دیگر گوگل، Atlas است که از نمایشگر 4K و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت بهره خواهد برد؛ که البته به‌نظر می‌رسد که در رویداد ۱۷ مهرماه رونمایی نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات