پیکسل 3 گوگل، پیش از رونمایی در چین پیش‌فروش شد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش از رونمایی گوگل، گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۳، در یک فروشگاه اینترنتی چینی پیش‌فروش شدند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که حواشی پیرامون پیکسل 3 تمامی نداشته باشد؛ پرچم‌دار مورد انتظار گوگل که طی رویدادی در تاریخ ۱۷ مهر رونمایی خواهد شد، پیش از این بارها به‌ دلیل مشکلاتی همچون به‌ سرقت‌ رفتن نمونه‌‌های اولیه خبرساز شده بود و اکنون از هم چین خبر می‌رسد که فروشگاه اینترنتی مشهور JD.com پرچم‌داران گوگل را برای پیش‌فروش در فهرست کالاهای خود قرار داده است.

اگرچه پیش از این تصاویر Pixel 3 و Pixel 3 XL بارها در فضای مجازی منتشر شده است؛ اما تصاویر موجود در وب‌سایت JD.com برای نخستین‌ بار این دو گوشی هوشمند را بدون هیچ‌گونه کیس یا کاوری، در هر دو رنگ مشکی و سفید، کنار هم به نمایش می‌گذارند.

پیکسل 3

در تصاویر منتشر شده نمی‌توان اطلاعات چندانی را درباره‌ی مشخصات فنی گوشی‌های جدید پیکسل ۳ یافت؛ اما اکنون می‌توانیم دوربین سلفی دوگانه‌ی گوشی‌های جدید Google را در کنار نمایی واضح از بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس‌ال مشاهده کنیم.

فروشگاه JD.com قیمت پیکسل ۳ را در فهرست خود ۴۹۹۹ یوان، معادل ۷۲۹ دلار اعلام کرده است؛ اما باید توجه داشته باشید که برچسب قیمتی اعلام‌ شده در یک وب‌سایت خرده‌فروشی جانبی و پیش از رونمایی رسمی از محصول، چندان قابل اتکاء نیست، به‌خصوص که این وب‌سایت در کشور چین واقع شده باشد؛ چراکه گوگل تاکنون هیچ یک از محصولات سری پیکسل یا نکسوس را در چین به فروش نرسانده است. 

در هر صورت باید برای پی‌ بردن به این نکته که آیا تصمیم گوگل برای ورود به بازار چین، از راه‌اندازی یک موتور جستجوی سازگار با دولت این کشور فراتر خواهد یا خیر، باید تا زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های خانواده‌ی سری پیکسل ۳ منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات