معرفی ۳ اپلیکیشن کاربردی برای دسترسی به دایرکت اینستاگرام از طریق کامپیوتر

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آیا به دنبال راهی هستید که از طریق کامپیوتر بتوانید به دایرکت و پیام‌های شخصی پروفایل اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید؟ در این مقاله به معرفی ۳ برنامه‌ی کاربردی پرداخته‌ایم.
تبلیغات

شاید برای شما هم پیش آمده‌ باشد که بخواهید پروفایل اینستاگرام خود را از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی خود چک کنید، اما به‌دلیل نبود برنامه‌ی مناسب از انجام این کار منصرف شده‌اید. عمده‌ مشکلی که افراد برای انجام این کار دارند، عدم دسترسی به دایرکت و پیام‌های شخصی پروفایل خود از طریق کامپیوتر است. اما نگران نباشید! ما در این مقاله به معرفی و بررسی ۳ برنامه، که می‌توانند مشکل شما را تا حد زیادی رفع کنند، می‌پردازیم.

BlueStacks

bluestacks

تا به‌حال نام BlueStacks به گوشتان خورده است؟

بلواستکس به‌منظور اجرای برنامه‌های سیستم‌عامل اندروید بر روی کامپیوتر و مایکروسافت ویندوز  طراحی شده است. برای اجرای این برنامه کافی است یک حساب کاربری فعال روی سرویس gmail داشته باشید. سپس به‌راحتی وارد برنامه می‌شوید و می‌توانید به مانند یک گوشی اندروید، هر برنامه‌ای را نصب کنید؛ پس به‌سادگی برنامه‌ی اینستاگرام را نصب کرده و به دایرکت خود دسترسی پیدا می‌کنید.

در حقیقت بلواستکس را می‌توان جزو اولین شبیه‌سازهای سیستم‌عامل اندروید روی ویندوز دانست، که پس از معرفی کاربران و نظرات مثبت بسیار زیادی داشت.

Windows Instagram App

Windows Instagram App

اگر سیستم‌عامل کامپیوتر شما ویندوز است، به‌راحتی می‌توانید به فروشگاه موجود در صفحه‌ی اول ویندوز مراجعه کرده وبرنامه‌ی Windows Instagram App را از آن دانلود و نصب نمایید. این برنامه‌ی بخش اعظمی از قابلیت‌های برنامه‌ی اصلی اینستاگرام را دارد و به‌وسیله‌ی آن می‌توانید پیام‌های دریافت‌شده را بخوانید یا برای دوستانتان پیام ارسال کنید.

مهم‌ترین نقطه ضعف این برنامه، نبود قابلیت بارگذاری مطلب جدید است و اگر بخواهید عکس جدیدی را آپلود کنید، حتما باید به برنامه‌ی اصلی Instagram مراجعه کنید و این کار، از طریق این اپلیکیشن انجام‌شدنی نیست. به‌طور کلی این برنامه امتیاز ۲.۹ از ۵ را در فروشگاه مجازی مایکروسافت کسب کرده است، که نشان دهنده‌ی وجود ضعف‌هایی اساسی و نارضایتی کلی کاربران از برنامه است. با نگاهی گذرا به نظرات کاربران متوجه می‌شویم افرادی که تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن را داشته‌اند، دچار مشکلاتی نظیر؛ عدم اجرا شدن درست برنامه، دیر باز شدن عکس‌ها، خروج ناگهانی از برنامه و... شده‌اند و به‌صورت کلی از تجربه‌ی کاربری خود رضایت چندانی نداشته‌اند.

BeSocial

besocial instagram

اپلیکیشن BeSocial یک برنامه‌ی فوق‌العاده برای مدیریت تمامی کامنت‌ها و پیام‌‌ها است. اگر از آن دسته افرادی هستید که چندین پروفایل مختلف اینستاگرام دارید و مدیریت آن‌ها وقت زیادی از شما می‌گیرند، این برنامه برای شما ساخته شده است! چرا که می‌توانید تمامی اطلاعات چند پروفایل را یک‌جا مشاهده و بررسی نمایید.

این اپلیکیشن به شما قابلیت فیلترگذاری کامنت‌ها را نیز می‌دهد، تا کامنت‌ها را به‌صورت هوشمندی مدیریت کنید. متاسفانه برنامه‌ی بی سوشال رایگان نیست.

حق اشتراک این برنامه از ماهی ۵ دلار آغاز می‌شود، البته به مانند تمامی برنامه‌ها شما می‌توانید قبل از پرداخت مبلغ به مدت ۱۴ روز به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید.

شما چه برنامه‌هایی را می‌شناسید؟ برنامه‌های کاربردی خود را به ما معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات