باربند لوگا؛ با قابلیت تغییر انداره برای خودروهای مختلف

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لوگا از نوعی باربند و چمدان سفری برای خودرو رونمایی کرده است که سبک، آیرودینامیک و مناسب مسافرت طولانی هستند.
تبلیغات

بستن وسایل روی باربند خودرو همیشه یک مشکل بزرگ برای راننده است؛ زیرا چمدان‌های بزرگ معمولا به خوبی روی باربند سقفی خودرو محکم نمی‌شوند و از روی آن سر می‌خورند. اگر با خانواده قصد دارید راهی سفر به جاده شوید، بدون شک چمدان و اثاثیه فضای بسیار زیادی  در داخل خودرو به خود اختصاص خواهد داد. به همین دلیل چمدان ماژولار و کاربردی لوگا (Lugga) عرضه شده است تا به رانندگان و خانواده‌ها در مسافرت کمک کند. شرکت لوگا، چمدان‌های سبک‌وزن و آیرودینامیک سفارشی تولید کرده که روی باربند سقفی خودرو قفل می‌شوند و بدون ایجاد هیچ مشکلی، برای حمل‌ونقل و مسافرت طولانی، با هر نوع خودرو متناسب هستند.

 Lugga suitcase Kickstarter / باربند سقفی و چمدان لوگا کیک‌استارتر

هر یک از چهار چمدان لوگا که در کنار هم روی باربند سقفی خودرو قرار می گیرند، ۳.۶ کیلوگرم وزن دارند و ظرفیت هر یک از آن‌ها ۷۰ لیتر است. این چمدان‌ها دارای چرخ، دسته متحرک و قفل پیشرفته هستند تا به طور مستقل، قابل استفاده باشند.

هر کدام از چمدان‌ها روی یک باربند آلومینیومی مستقل نیز قرار گرفته و قابل استفاده خواهند بود. لوگا ادعا می‌کند که این باربند و چمدان‌ها روی انواع خودرو و وسایل نقلیه قابل نصب خواهند بود. چمدان و باربند لوگا ضد آب هستند و آب باران به درون آن‌ها نفوذ نمی‌کند. بدنه پلاستیکی تقویت‌شده چمدان لوگا از محتوای داخلی آن در برابر نور شدید خورشید و اشعه ماوراء بنفش حفاظت می‌کند. طبق ادعای لوگا، می‌توان از باربند سقفی طراحی شده برای قرار دادن دوچرخه و قایق کایاک نیز استفاده کرد.

 Lugga suitcase Kickstarter / باربند سقفی و چمدان لوگا کیک‌استارتر

شرکت لوگا طرح کاربردی خود را در قالب کمپینی برای جذب سرمایه در کیک‌استارتر (Kickstarter) قرار داده است؛ خرید دو چمدان لوگا با باربند ویژه آن ۴۹۵ دلار و هزینه خرید چهار چمدان با باربند ویژه آن ۷۷۰ دلار خواهد بود. البته قیمت خرده‌فروشی آن‌ها در حال حاضر به ترتیب ۹۰۰ و ۱۴۰۰ دلار تعیین شده است. عرضه انبوه چمدان و باربند لوگا به بازار (در صورت تامین سرمایه اولیه برای تولید) از اواسط زمستان امسال (بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات