ساعت هوشمند Falster 2 اسکاگن با قیمت ۲۷۵ دلار به‌فروش می‌رسد

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
قیمت ساعت هوشمند فالستر ۲ اسکاگن مشخص شد. قیمت فالستر ۲ از سوی اسکاگن ۲۷۵ دلار مشخص شد و تمام مدل‌های قبلی فالستر نیز با قیمت تخفیف‌خورده‌ی ۱۹۹ دلار به‌فروش می‌رسند.
تبلیغات

در ماه ژانویه ۲۰۱۸ برابر با دی‌ماه ۱۳۹۶، شرکت اسکاگن از اولین ساعت هوشمند خود با نمایشگر لمسی، با نام اسکاگن فالستر (Skagen Falster)‌ رونمایی کرد.

با این وجود، اوایل شهریورماه و در حالی که مدت زمان زیادی از معرفی ساعت هوشمند قبلی نگذشته بود، اسکاگن دومین ساعت هوشمند خود را به نام ساعت هوشمند Falster 2 اسکاگن با قابلیت‌های جدید معرفی کرد. فالستر ۲ اسکاگن از  GPS داخلی و ردیاب ضربان قلب بهره می‌برد و جانشین خوبی برای اولین ساعت هوشمند اسکاگن به‌حساب می‌آید.

فالستر 2

 Falster 2 از نظر ظاهری، تقریبا شبیه به ساعت قبلی است؛ با این تفاوت که دارای دو دکمه‌ی فشاری اضافی در دور قاب دایره‌ای شکل‌اش است. اما از نظر سخت‌افزاری نیز شاهد تغییراتی در فالستر ۲ نسبت به اولین نسخه‌ی فالستر هستیم. ساعت هوشمند فالستر ۲ اسکاگن، با سیستم عامل Google Wear، به‌خوبی می‌تواند ضربان قلب کاربر را پایش کند. مجهز به فناوری NFC است و در برابر نفوذ آن هم تا عمق ۳ متر مقاوم است.

ساعت هوشمند فالستر ۲ اسکاگن با سیستم عامل Wear OS بازطراحی‌شده، به‌همراه وا‌چ‌فیس، گوگل اسیستنت و برخی ویژگی‌های دیگر، نسبت به مدل قبلی خود توسعه یافته است. البته تراشه‌‌ی آن هنوز اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام است و از تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 3100 کوالکام در طراحی آن استفاده نشده است. باتری فالستر ۲ اسکاگن می‌تواند در شرایط عادی تا یک روز شارژ مورد نیاز دستگاه را تامین کند.

اسکاگن، ساعت هوشمند فالستر ۲ اسکاگن با بند چرمی و سیلیکونی مشکی‌رنگ را، ۲۷۵ دلار قیمت‌گذاری کرده است؛ ولی قیمت ساعت هوشمند فالستر ۲ با بند فلزی و در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد و مشکی، ۲۹۵ دلار تعیین‌ شده است. گفتنی است اسکاگن تصمیم گرفته است که تمام ساعت‌های هوشمند فالستر نسخه‌ی قبلی را با قیمتی پایین‌تر به‌فروش برساند. علاقه‌مندان می‌توانند تمامی مدل‌های ساعت هوشمند فالستر را با قیمت تخفیف‌خورده‌ی ۱۹۹ دلار که قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی ساعت هوشمند فالستر است، خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات