اسپیکرهای هوشمند مارشال با پشتیبانی از الکسا آماوزن معرفی شد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مارشال از دو اسپیکر هوشمند برپایه‌ی الکسا آمازون که در آیند‌ه از گوگل اسیستنت هم پشتیبانی می‌کنند، رونمایی کرد.
تبلیغات

مارشال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از دو اسپیکر هوشمند جدید خود رونمایی کرد. اسپیکرهای هوشمند Stanmore II Voice و Action II Voice دومحصول جدید مارشال هستند که برپایه‌ی الکسا آمازون طراحی شده‌اند که قرار است تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

طبق اعلام شرکت، اسپیکرهای هوشمند مارشال تا پیش از پایان سال جاری میلادی از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی خواهند نمود. وقتی صحبت از دستگاه‌های برپایه‌ی گوگل اسیستنت به‌میان می‌آید، اولین محصولی که به ذهن می‌رسد، گوگل هوم مکس است. بدون تردید کاربران در ابتدای امر می‌خواهند بدانند کیفیت صدا و قیمت اسپیکر هوشمند جدید چه تفاوتی با گوگل هوم دارد. از نظر کیفیت صدا، عموما محصولات مارشال کیفیت صدای خوبی دارند.

اسپیکر هوشمند مارشال

از نظر قیمت، اسپیکر هوشمند مدل Stanmore II Voice که ابعاد بزرگتری دارد و قرار است از تاریخ ۲ اکتبر برابر با ۱۰ مهرماه به بازار عرضه شود؛ قیمتی برابر با ۳۹۹ دلار خواهد داشت. پیش سفارش این مدل از ۳۰ آگوست برابر ۸ شهریورماه آغاز شده است. اسپیکر هوشمند مدل Action II Voice، از تاریخ ۹ نوامبر برابر با ۱۸ آبان‌ماه با قیمت ۲۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید. پیش‌سفارش این مدل نیز از تاریخ ۲ آگوست برابر با ۸ شهریورماه آغاز شده است. هر دو محصول ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌شوند و سپس در سایر بازارها در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات