تصویر رندر و ویدیوی رسمی گلکسی نوت 9 سامسونگ به‌ اشتباه منتشر شد

جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سایت رسمی سامسونگ نیوزلند با انتشار رندر رسمی گلکسی نوت ۹، شایعات قبلی درخصوص طراحی این محصول را تأیید کرد.
تبلیغات

اگر تاکنون در مورد اطلاعات منتشرشده در مورد گلکسی نوت ۹ شک داشتید، تصاویر رسمی منتشرشده هرگونه شک و تردید در مورد نام و طراحی و شکل قرارگیری سنسورهای دوربین دوگانه در این پرچمدار را از بین می‌برد. این رندر که به‌صورت تصادفی قبل از موعد در سایت سامسونگ نیوزلند منتشر شده است، قلم S Pen را نیز به‌تصویر می‌کشد.

رندر گلکسی نوت ۹ در حال حاضر تنها در سایت سامسونگ نیوزلند به‌همراه یک دکمه‌ی غیرفعال پیش‌سفارش قرار گرفته است. از آن‌جایی که این گوشی قرار است هفته‌ی آینده معرفی شود، احتمالا انتشار این تصویر به اشتباه صورت گرفته است و به‌زودی حذف خواهد شد تا مجددا بعد از ۱۸ مرداد در سایت قرار بگیرد.

گلکسی نوت 9

دستگاه به‌تصویرکشیده‌شده، نسخه‌ی آبی‌رنگ Galaxy Note 9 به‌همراه قلم زردرنگ است. تصاویر افشاشده‌ی قبلی نشان دادند که این تنها نسخه‌ی نوت ۹ است که رنگ قلمی متفاوت از رنگ گوشی دارد و S Pen در سایر نسخه‌ها از جمله قهوه‌ای و مشکی، همرنگ دستگاه طراحی شده است. خاطرنشان می‌کنیم که در کنار تصویر رندر فوق، سامسونگ به اشتباه تیزر رسمی گلکسی نوت ۹ را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

سامسونگ در آمریکا، امکان رزرو را برای کاربران فراهم کرده است؛ این در حالی است که هیچ اطلاعاتی را در مورد شکل و شمایل و حتی نام آن فاش نکرده است. رزرو کردن با پیش‌سفارش فرق دارد؛ به این معنی که درصورت رزرو کردن، مجددا باید پس از شروع پیش‌سفارش در ۱۸ مرداد، به سایت سامسونگ مراجعه کنید و نوت ۹ را که گفته می‌شود قدرتمندترین گوشی سامسونگ تا به امروز است، خریداری کنید.

قیمت گلکسی نوت ۹ از حدود ۹۰۰ تا ۹۵۰ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی شروع شده و تا ۱۲۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی تخمین زده می‌شود. برای مشاهده‌ی مشخصات شایعه‌شده‌ی این محصول می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات