ویدئوی جعبه‌گشایی پیکسل 3 ایکس ال گوگل پیش از موعد رونمایی

دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک کانال یوتیوب روسی، ویدئوی جدیدی از جعبه‌گشایی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل را به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

با وجودی که هنوز تا زمان رونمایی رسمی، پیکسل ۳ ایکس ال گوگل، چند هفته‌ای باقی‌مانده است؛ ویدئوی دیگری از جعبه‌گشایی این گوشی هوشمند، پیش از تاریخ رونمایی رسمی، به‌اشتراک گذاشته شد.

پیشتر نیز یک کانال روشی‌، جعبه‌گشایی پیش از موعد گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به‌اشتراک گذاشته بود. به‌علاوه‌، چند روز قبل، تصایری از پیکسل ۳ ایکس ال با ناچ و دوربین سلفی دوگانه نیز به‌صورت غیررسمی رویت شد و بررسی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل در وب‌سایت روسی منتشر شد. آخرین خبرهای فاش‌شده در مورد پرچمدار بعدی گوگل، خبر از انتشار ویدئوی جعبه‌گشایی دیگری توسط کانال یوتیوب DIGI روسی می‌دهد. ویدئو با موسیقی پس‌زمینه‌ی ملایمی به‌اشتراک گذاشته شده است؛ و هیچ‌گونه توضیحی در مورد دستگاه در ویدئو ارائه نمی‌شود.

بعد از باز کردن جعبه‌ی گوشی هوشمند، به‌همراه Google Pixel 3 XL، لوازم جانبی آن دیده می‌شود که وجود آداپتور USB-C را تایید می‌کند. طراحی قاب سفیدرنگ گوشی، جلب توجه می‌کند. در پنل جلویی، بریدگی بالای نمایشگر یا ناچ دیده می‌شود که انتظار می‌رود ماژول دوربین دوگانه در همان قسمت بریدگی بالای نمایشگر قرار گیرد. پیشتر نیز گفته شده بود که گوگل پیکسل ۳ ایکس ال با بریدگی نمایشگر معرفی می‌شود. احتمال دارد امسال گوگل، گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با وزنی کمتر از آنچه تاکنون به بازار عرضه می‌کرد، معرفی کند که از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برخودار خواهند بود.

آنچه در ویدئوی فاش‌شده نشان داده ‌می‌شود، با اطلاعات قبلی که در مورد این گوشی هوشمند به‌صورت غیررسمی منتشر‌شد بود، مطابقت دارد. باید تا زمان رونمایی رسمی گوگل Pixel 3 XL منتظر بمانیم تا در نهایت در مورد صحت و سقم این اطلاعات مطمئن شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات