دستبند تناسب اندام فیت بیت شارژ 3 با نمایشگر لمسی معرفی شد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فیت‌بیت روز گذشته از جدیدترین دستبند تناسب اندام خود به نام فیت‌بیت شارژ ۳ با برخورداری از نمایشگر لمسی و عمری باتری ۷ روزه رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات مختلفی که بر برنامه‌های فیت‌بیت برای عرضه‌ی یک دستبند تناسب اندام جدید تاکید داشتند؛ روز گذشته این شرکت اعلام کرد که فیت‌بیت شارژ ۳ (Fitbit Charge 3)، پیشرفته‌ترین دستبند تناسب اندام فیت‌بیت به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. همان‌طور که هفته‌ی گذشته گزارش شد، فیت‌بیت شارژ ۳، مدل بهبودیافته‌ی نسلی پیشین خود محسوب می‌شود و اکنون از نمایشگر لمسی بهره می‌گیرد. اما این دستبند تناسب اندام مجهز به جی‌پی‌اس داخلی نیست؛ در نتیجه، کاربر برای استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌ی این دستگاه پوشیدنی، ناگزیر به جفت‌سازی آن با گوشی هوشمند خود خواهد بود.

با این حال، فیت‌بیت شارژ ۳ از یک طراحی رده‌بالا و پیشرفته‌ی مقاوم در برابر نفوذ آب و همچنین بیش از ۱۵ حالت تمرین ورزشی مبتنی بر هدف بهره می‌گیرد. بنا به‌گفته‌ی فیت‌بیت، نمایشگر لمسی دستبند تناسب اندام جدید این شرکت نزدیک به ۴۰ درصد بزرگ‌تر و روشن‌تر از نمونه‌ی به‌کاررفته در نسل پیشین است. علاوه‌بر این، فیت‌بیت شارژ‌ ۳ قرار است که نخستین دستگاه پوشیدنی برخوردار از دکمه‌ی القائی باشد. باتری قرارگرفته درون این دستبند تناسب اندام، جوابگوی ۷ روز استفاده خواهد بود.همچنین، حسگر جدید SpO2 ، امکان برآورد تغییرات در سطوح اکسیژن خون را فراهم و به دستبندی دیگر شاخص‌های سلامتی کمک خواهد کرد.

پیش‌فروش فیت‌بیت شارژ‌ ۳ هم‌اکنون در ایالات متحده با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار آغاز شده است. با این حال، عرضه‌ی جهانی این دستگاه پوشیدنی در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. دستبند تناسب اندام جدید فیت‌بیت در رنگ‌های مشکی با قاب آلومینیوم گرافیتی یا خاکستری آبی با قاب آلومینیوم رز گلد قابل سفارش خواهد بود. مشتریان همچنین می‌توانند نسخه‌ی ویژه‌ی فیت‌بیت شارژ ۳ را با بهره‌مندی از سامانه‌ی پرداخت فیت‌بیت پِی و با قیمت ۱۶۹.۹۵ دلار سفارش دهند. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی جدول مشخصات فنی کامل و همچنین مقایسه‌ی این محصول با نسل‌های گذشته و رقبا از بخش پوشیدنی‌های دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.

 Fitbit ‌Charge 3
 Fitbit ‌Charge 3
 Fitbit ‌Charge 3
 Fitbit ‌Charge 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات