معرفی پیکسل بوک جدید گوگل با نمایشگر 4K و حافظه‌ رم ۸ گیگابایتی

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل بوک جدید گوگل قرار است پاییز امسال با نمایشگر 4K و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به‌همراه دکمه‌ی گوگل اسیستنت رونمایی شود.
تبلیغات

سال گذشته، گوگل در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ ال، در نهایت از آخرین و قوی‌ترین کر‌وم‌بوک خود، یعنی پیکسل بوک گوگل رونمایی کرد.

در حالی که گوگل مهرماه سال گذشته، از پیکسل بوک رونمایی کرد؛ و مدت زمان زیادی از رویداد رونمایی این محصول می‌گذرد؛ جزئیات جدیدی در مورد جانشین بعدی Pixelbook منتشر‌شده است که سرنخ‌هایی در مورد محصول بعدی گوگل، ارائه می‌دهد؛ هرچند پیشتر گفته شده بود که احتمال معرفی نسل دوم پیکسل بوک گوگل با حاشیه باریک‌تر در پاییز امسال وجود دارد.

براساس نظر توسعه‌دهندگان XDA، دستگاه‌های Chromebook مختلفی تاکنون مورد بررسی قرار گرفته‌اند و روی آنها کار شده‌ است؛ اما تیم پروژه در نهایت گزینه و نامزد نهایی برای محصول نهایی خود کاندید کرده‌اند که یکی از آنها می‌تواند پیکسل‌بوک بعدی گوگل باشد. کروم‌بوک با کدنام  اطلس (Atlas) از پردازندهی کبی‌ لیک اینتل با حافظه‌ی‌ رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد و فاقد اسلات کارت حافظه‌ی SD‌ است.

همچنین این مدل با نمایشگر 4K، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و دکمه‌ی گوگل اسیستنت فیزیکی همراه خواهد بود. به‌طور طبیعی، با ترکیب و ادغام این موارد با یکدیگر و براساس اطلاعاتی که در مورد پیکسل‌بوک داریم؛ می‌توانیم در مورد Google Pixelbook جدید حدس بزنیم. مشخصاتی همچون نمایشگر 4K و ارتقاء حافظه‌ی رم آن نسبت به مدل قبلی بهبود یافته؛ ولی اسلات حافظه حذف شده است؛ هرچند نمی‌توان دکمه‌ی فیزیکی Google Assistant را نیز نادیده گرفت. از آنجا که گوگل در رویداد رونمایی محصولاتش در پاییز سال جاری، همه‌ی اطلاعات درست و دقیق را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد؛ لازم نیست زیاد منتظر بمانیم تا از مشخصات فنی پیکسل‌بوک جدید گوگل مطلع شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات